Evican Mirjami Kirjonen ensimmäinen "Into-yrittäjä"

Into Seinäjoki aloittaa uuden kokeilun ja toivottaa huomenna 18.5. tervetulleeksi kautta aikain ensimmäisen viikon Into-yrittäjän: seinäjokelaisen Evican yrittäjän Mirjami Kirjosen.

Viikon yrittäjä -idea on yksinkertainen. Yrittäjä tulee noin viikoksi Inton tiloihin Framiin tekemään omaa työtään. Jos hän on yksinyrittäjä, hän saa viikoksi työyhteisön. Lisäksi hän saa tilaisuuden keskustella intolaisten kanssa oman bisneksensä kehittämisestä. Toivottavasti hän saa myös Inton toiminnasta ja palveluista uutta tietoa, jota voi hyödyntää myöhemmin.

Into puolestaan saa hyvän uuden tavan tutustua aiempaa intensiivisemmin alueen yrittäjiin, tietoa yrittäjien tarpeista ja toiveista, ulkopuolista näkemystä asioihin ja yrittäjän osaamisalasta riippuen konkreettista apua.

Mirjami, olet ensimmäinen viikon Into-yrittäjä. Miksi innostuit asiasta?

Yrittäjänä toimiminen on jatkuvaa omien palveluiden ja oman työn kehittämistä ja siinä työssä ajatuksia on hyvä testata ulkopuolisilla asiantuntijoilla. Viikko Into-yrittäjänä tarjoaa hienon mahdollisuuden käydä ”pöllyttämässä” omia ajatuksia asiantuntijoiden kanssa. Yritysten ja yrittäjyyden kehittäminen on lähellä sydäntäni, joten innolla odotan kuulevani mitä tällä saralla tapahtuu Into Seinäjoessa juuri nyt.

Mitä odotat Into-visiitiltä?

Innostavia keskusteluita joissa pääsee oikein ajan kanssa pohtimaan yritysten ja yrittäjyyden kehittämistä. Tavallisesti viikot kuluvat asiakastyössä, joten on äärimmäisen hienoa pysähtyä viikoksi ajattelemaan asioita vähän laajemmin. Uskon, että saan kirkastettua ideoitani oman yrityksen kehittämisessä ja toivon, että saan mahdollisuuden tarjota myös intolaisille jotain heidän työtään tukevaa. Mielenkiintoista kokeilla, miltä tuntuu olla viikko osana työyhteisöä. Osaankohan vielä?

Mikä on ajankohtaista yrityksessäsi/työssäsi?

Ajankohtaista on palveluiden kehittäminen, tuotteistaminen ja markkinointi. Ne ovat myös niitä asioita, jotka vaativat eniten opiskelua ja ponnistelua ja joille tuntuu löytyvän kovin vähän aikaa jos ollenkaan.

Miten Evicalla menee?

Olen onnekas, kun asiakkaita on riittänyt ja saan olla mukana monenlaisessa tekemisessä. Oma ajatus palveluiden osalta kirkastuu jatkuvasti ja se auttaa tekemään suunnitelmia tulevaisuuteen. Evicalla menee siis varsin hienosti ja tulevaisuutta rakennan turvallisin mielin.

Haluatko haastaa jonkun toisen yrittäjän viikon Into-yrittäjäksi?

Haluan haastaa Laura Lehtilän viikon Into-yrittäjäksi.

Innostuitko seuraavaksi Into-yrittäjäksi?
Ota yhteyttä: Sanna Männikkö, puh. 040 571 9998, sanna.mannikko@intoseinajoki.fi

• kasvu
  • business