Klingel hallitsee staycation-tyylin

Staycation eli loma kodin lähiympäristössä on useimmille kesän 2020 lomavaihtoehto kuopatun ulkomaanmatkan sijaan. Klingelin kesämallistot tekevät lomatunnelman, vaikket lähtisi kotoa kauemmaksi. Valikoimasta löydät asusteet ja vaatteet puutarhatöihin, kävelylle ja kaupungille. Klingel on valmis kesälomaan!

Boheemisti puutarhassa
Puutarhanhoito on monen mielestä parasta terapiaa ja kesän lempitouhua. Klingel esittelee valikoiman vaatteita ja asusteita, jotka tuovat boheemin vivahteen puutarhatyyliin. Esimerkiksi pehmeä farkkumekko, jalkaan sujautettavat sandaalit ja päähän kietaistu kukkahuivi luovat huolettoman reippaan asun, jossa on iloa tehdä puutarhatöitä.

Kesälaiturilla
Klingel tietää, mikä tyyli on kohdallaan laiturilla. Merihenkiset mekot sopivat käyskentelyyn ilta-auringossa. Kevyessä aamutakissa taas voi tulla saunasta vilvoittelemaan ja kuuntelemaan kuikan kutsuhuutoa.

Liiku tyylillä!
Liikkumisesta on tullut kunnon ja terveyden ylläpitämisen lisäksi tapa pitää yhteyttä kodin ulkopuolisiin. Klingel tarjoaa laajan valikoiman oloasuja ja verryttelypukuja, joissa kelpaa näyttäytyä ihmisten ilmoilla. Samassa asussa voi käpertyä sohvalle kirjan ääreen sekä lähteä kävelylenkille kuulumisia vaihtamaan.

Kesä täynnä värejä
Nyt panostetaan väreihin. Kesän mallistoissa nähdään useita värikarkkeja, jotka käyvät sekä kaupungille että etälounaalle ystävättären kanssa. Löydät Klingelin valikoimasta muun muassa värikkäitä puseroja, mekkoja, hameita ja asusteita. Toivotetaan kesä tervetulleeksi väreillä!

_________________________________________________________________________

Mallisto on myynnissä osoitteessa www.klingel.fi sekä kuvastoissa.

Korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainaukset:

Maja Gustafsson,
 PR-vastaava, Klingel Nordics
maja.gustafsson@klingel.se

Lisätietoa Klingelistä:
, operatiivinen johtaja, Klingel
 Nordics

Klingelin pääkohderyhmää edustaa muodista kiinnostunut aikuinen nainen. Tarjoamme kattavan valikoiman inspiroivaa ja laadukasta muotia, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Klingel tuo lisäarvoa asiakkailleen harkituilla yksityiskohdilla, hyvällä istuvuudella sekä erikoiskokoisten vaatteiden monipuolisella tarjonnalla. Meille on tärkeää, että voimme olla mukana asiakkaamme arjessa ja tarjota muodikkaita vaihtoehtoja yksilölliset vartalon tarpeet huomioiden.

Klingel on toiminut Suomessa 2004 lähtien ja Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Tuotteita voi tilata verkkokaupasta www.klingel.fi sekä perinteisesti kuvastosta postimyyntinä. Naisten ja miesten vaatteiden lisäksi tuotevalikoimassa on kenkiä, asusteita, kodintekstiileitä, sisutustuotteita ja muita kodin tuotteita.