Klingelin uudessa kampanjassa #walkwithklingel nähdään syksyn kenkäuutuuksia jokaiseen jalkaan

Klingel on lanseerannut uuden kampanjansa #walkwithklingel näyttääkseen, että trendikkäät kengät ja sopivat kengät voivat olla sama asia!

Klingel tunnetaan muodista joka koossa ja joka vartalotyypille, mutta moni ei välttämättä tiedä, että valikoimassamme on yli 3 000 erilaista naisten kenkää. Uudessa kampanjassa nostetaan esiin syksyn uutuuskenkiä – jokaiseen jalkaan. Klingel tarjoaa runsaasti erilaisia kenkämalleja, myös erikoismalleja leveille jaloille ja vaivaisenluujaloille. Alla maistiaisia Klingelin syksyn kenkämallistoista!

_________________________________________________________________________
Mallisto on myynnissä osoitteessa www.klingel.fi sekä kuvastoissa.

Korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainaukset:

Maja Gustafsson,
 PR-vastaava, Klingel Nordics
maja.gustafsson@klingel.se

Lisätietoa Klingelistä:
, operatiivinen johtaja, Klingel
 Nordics

Klingelin pääkohderyhmää edustaa muodista kiinnostunut aikuinen nainen. Tarjoamme kattavan valikoiman inspiroivaa ja laadukasta muotia, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Klingel tuo lisäarvoa asiakkailleen harkituilla yksityiskohdilla, hyvällä istuvuudella sekä erikoiskokoisten vaatteiden monipuolisella tarjonnalla. Meille on tärkeää, että voimme olla mukana asiakkaamme arjessa ja tarjota muodikkaita vaihtoehtoja yksilölliset vartalon tarpeet huomioiden.

Klingel on toiminut Suomessa 2004 lähtien ja Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Tuotteita voi tilata verkkokaupasta www.klingel.fi sekä perinteisesti kuvastosta postimyyntinä. Naisten ja miesten vaatteiden lisäksi tuotevalikoimassa on kenkiä, asusteita, kodintekstiileitä, sisutustuotteita ja muita kodin tuotteita.