Kuosit ovat kesän trendi – Klingel esittelee 5 suosituinta

Lähestyvä kesä tuo mukanaan upean kuosien ja värien kavalkadin aina orgaanisista lehti- ja kukkakuoseista graafisiin raitoihin. Tulossa on erilainen kesä, mutta Klingel on vakuuttunut, että kiinnostus ja tarve kesäiseen pukeutumiseen ei häviä minnekään.

Lehtikuosit trendien kärjessä
Rehevät viidakkokuosit syrjäyttävät kauan suosikkiasemassa olleet klassiset eläinkuosit. Klingelin mallistoissa etenkin tunikoihin on hiipinyt runsaasti erilaisia viidakkokasvi- ja lehtiaiheisia kuviointeja sademetsän sävyissä. Nämä kuosit pääsevät parhaiten oikeuksiinsa valkoista pohjaa vasten: valkoiset shortsit ja viidakkokuosinen yläosa ovat näin ollen oikea yhdistelmä kesään.

Seitsemän kukkaa – tai useampikin

Kukkakuosit ovat jo kesäklassikoita, varsinkin mekoissa, eikä tämä kesä ole poikkeus. Sesongin kukkakuosit tulevat kesäniityiltä, ja värimaailmaltaan ne tuovat mieleen kesäisen makeat marjat. Kukkamekko on siis varma ja pitkäikäinen hankinta moneen kesään.

Paksua raitaa
Paksut raidat ja raitamaiset lohkot ovat yksi kesän kuumimmista trendeistä, myös Klingelillä. Esimerkiksi mekoissa raidat luovat näyttävän, graafisen lookin. Kun vaatteisiin valitaan vaikuttava kuosi, voivat asusteet olla pieniä ja jopa sööttejä, mikä luo asuun mielenkiintoisen kontrastin. Paksua raitaa nähdään mallistoissamme myös useissa neuletakeissa, jotka lämmittävät mukavasti kesäviileillä.

Suosittu batikkikuosi

Batikkikuosi on kesän muotihitti, mutta samalla kuitenkin hillityn elegantti ja turvallinen kuosivalinta. Batikkikuosi on näyttävimmillään suurina pintoina, ja tekeekin vaikutuksen Klingelin maksimekoissa. Tyylikäs, vyötäröä korostava nahkavyö täydentää batikkityylin ja lisää asun ylellistä ilmettä.

Valitse pystyraitaa
Klingel satsaa tänä kesänä ikitrendikkääseen pystyraitaan. Pystyraita on pirteä vaihtoehto vaakaraidalle ja vartalolle edullinen pidentävän vaikutelmansa ansiosta. Pystyraitahousut ovat viileän kesäpäivän pelastus, kun taas lämpimille päiville on tarjolla pystyraitashortseja. Elegantit, pastelliraidalliset pellavahousut sopivat myös työarkeen. Klingeliltä löytyy lisäksi runsas valikoima erimallisia ja -pituisia pystyraitapuseroita.

_________________________________________________________________________
Mallisto on myynnissä osoitteessa www.klingel.fi sekä kuvastoissa.

Korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainaukset:

Maja Gustafsson,
 PR-vastaava, Klingel Nordics
maja.gustafsson@klingel.se

Lisätietoa Klingelistä:
, operatiivinen johtaja, Klingel
 Nordics

Klingelin pääkohderyhmää edustaa muodista kiinnostunut aikuinen nainen. Tarjoamme kattavan valikoiman inspiroivaa ja laadukasta muotia, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Klingel tuo lisäarvoa asiakkailleen harkituilla yksityiskohdilla, hyvällä istuvuudella sekä erikoiskokoisten vaatteiden monipuolisella tarjonnalla. Meille on tärkeää, että voimme olla mukana asiakkaamme arjessa ja tarjota muodikkaita vaihtoehtoja yksilölliset vartalon tarpeet huomioiden.

Klingel on toiminut Suomessa 2004 lähtien ja Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Tuotteita voi tilata verkkokaupasta www.klingel.fi sekä perinteisesti kuvastosta postimyyntinä. Naisten ja miesten vaatteiden lisäksi tuotevalikoimassa on kenkiä, asusteita, kodintekstiileitä, sisutustuotteita ja muita kodin tuotteita.