Talvesta uuteen kevääseen Klingelin mukana

Kun talven kylmän rapeat päivät alkavat kevätauringon vaikutuksesta pikkuhiljaa lämpiämään, tulee vaatteiden valinnassa vastaan pieni kriisi. Aamun pakkasasteet sulavat päivän kuluessa lätäköiksi maahan, ja lämpötilan vaihtelut voivat olla suuria päivästä toiseen. Klingeliltä löydät kattavan valikoiman tyylikkäitä vaatteita välikauteen. Nyt esittelyssä talven viimeiset ja kevään ensimmäiset uutuudet!

Farkku-ihanuuksia
Pari tyylikkäitä farkkuja toimii vuoden ympäri ja paljastettakoon, että Klingelin muotikeväässä on tiedossa todellinen farkkukarnevaali. Farkkuvalikoimamme on laajuudessaan vertaansa vailla: tänä keväänä Klingel haluaa tarjota farkut jokaiseen tyyliin ja jokaiselle vartalolle. Koristehelmiä, kimalletta ja ajattomia detaljeja – mitä muuta tarvitaan harmaan ja sateisen päivän taltuttamiseen?

– Klingelin farkkumallisto on kerrassaan piristävä! Rakastan sitä mielikuvituksellista ja leikkimielistä luovuutta, jota Klingelin farkkumuoti huokuu. Ja se on juuri se asia, joka saa Klingelin farkut erottumaan massasta. Toki tyylipuhtaat, yksinkertaiset farkut käyvät joka tilanteeseen, mutta eikö nyt juuri tarvita sitä iloa ja kimallusta, jota glitterillä somistetut farkut tuovat mukanaan, toteaa Maja Gustafsson, Klingelin PR-vastaava.

Värikkäät takit
Todellinen täysosuma kevääseen on yksivärinen takki, jonka vahva väri herättää karhunkin talviunestaan. Mikään ei estä hankkimasta takkia jo nyt ja yhdistelemästä sitä villaisiin klassikoihin, jotka tuovat lisälämpöä luihin ja ytimiin talven kylmimpinä päivinä.

Kaksi vaatekappaletta, jotka toimivat erinomaisesti juuri välikaudella, ovat liivi ja nahkatakki. Maanläheiset värit ovat ajattomat ja helpot yhdistellä, mutta kokeilun arvoisia ovat myös hennot laventelin sävyt.

Uutuuksia kukkakedolta
Nyt kun Klingelin kevätuutuudet ovat alkaneet hiipiä verkkokauppaan, on yksi asia jo nähtävillä: kukkakuvioitu huivi on suuri ennakkosuosikki! Myös puseroissa värikylläinen kukkakuosi on todella odotettu pimeän talven jälkeen.

– Odotamme todella innolla, että voimme parin kuukauden päästä julkistaa koko kevät- ja kesämallistomme. Se saa Klingelin puhkeamaan kukkaan! Tällä hetkellä tärkeintä on kuitenkin toivottaa kevät tervetulleeksi ja sopeutua vaihtelevaan säähän toimivissa välikausivaatteissa, sanoo Maja Gustafsson.

_________________________________________________________________________

Mallisto on myynnissä osoitteessa www.klingel.fi sekä kuvastoissa.

Korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainaukset:
Maja Gustafsson,
 PR-vastaava, Klingel Nordics
maja.gustafsson@klingel.se

Lisätietoa Klingelistä:
, operatiivinen johtaja, Klingel
 Nordics

Klingelin pääkohderyhmää edustaa muodista kiinnostunut aikuinen nainen. Tarjoamme kattavan valikoiman inspiroivaa ja laadukasta muotia, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Klingel tuo lisäarvoa asiakkailleen harkituilla yksityiskohdilla, hyvällä istuvuudella sekä erikoiskokoisten vaatteiden monipuolisella tarjonnalla. Meille on tärkeää, että voimme olla mukana asiakkaamme arjessa ja tarjota muodikkaita vaihtoehtoja yksilölliset vartalon tarpeet huomioiden.

Klingel on toiminut Suomessa 2004 lähtien ja Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Tuotteita voi tilata verkkokaupasta www.klingel.fi sekä perinteisesti kuvastosta postimyyntinä. Naisten ja miesten vaatteiden lisäksi tuotevalikoimassa on kenkiä, asusteita, kodintekstiileitä, sisutustuotteita ja muita kodin tuotteita.