Biotherm #8DaysToBelieve: LIFE PLANKTON™ Sensitive Balm

BIOTHERM LIFE PLANKTONTM SENSITIVE BALM hoitaa ja uudistaa herkkää ihoa.

ARVIOITU KULUTTAJAHINTA 50 ml 49,00€

Toimitus alkaen viikolla 3/2018

Taianomaisesti vaikuttava LIFE PLANKTON™ Sensitive Balm tuo tehokkaan avun herkälle ja kuivalle iholle.

Ihon kunto voi vaihdella monesta eri syystä. Sään ja vuodenaikojen vaihtelut ja erityisesti stressi näkyvät helposti ihossa. Altistuessaan näille tekijöille iho herkistyy.

Biothermin uusin innovaatio – Life Plankton™ Sensitive Balm – sisältää suuren pitoisuuden, 5 %, LIFE PLANKTON™-ainesosaa, ja voiteen täyteläinen koostumus lievittää pitkäkestoisesti monia herkän ihon tunnuspiirteitä, kuten kuivuudesta johtuvaa kihelmöintiä, punoitusta, ärsytystä, kutinaa, kuumotusta ja kireyden ja epämukavuuden tunnetta. 100-prosenttisesti herkällä iholla testattu voide ravitsee ihoa ja lisää sen kimmoisuutta ja heleyttä.

HERKÄN IHON TARPEET

Monet herkästä ihosta kärsivät naiset kokevat ihonsa oireet vaikeasti hallittaviksi. Herkkä iho reagoi moniin eri tekijöihin, ja siihen vaikuttavat harmittomankin tuntuiset seikat, kuten sään tai vuodenaikojen vaihtelu, ja tietenkin vakavammat asiat, kuten stressi. Ensin iho ärsyyntyy kuivuudesta – usein niin, että syytä ei edes huomaa. Sitten se alkaa hilseillä ja menettää tasapainoaan ja elinvoimaansa. Ihon suojamuuri heikkenee, eikä iho enää sido kosteutta entiseen tapaan.

Tällöin iho tarvitsee nopeaa lievitystä: Biotherm suunnitteli tehokkaan hoitotuotteen lievittämään ihon herkkyyttä ja kuivuutta.

TEHOKKAASTI RAUHOITTAVA LIFE PLANKTON ™

HOITAVA KOOSTUMUS

Innovatiivinen cica-balm-koostumus

Täyteläinen ihoa hellivä koostumus sisältää 5 % LIFE PLANKTON™-ainesosaa. Tuote on pakattu koostumusta suojaavaan nerokkaaseen ilmatiiviiseen purkkiin. Innovatiivinen cica-tuotteiden inspiroima koostumus uudistaa ja hoitaa ihoa hellävaraisesti. Tuote ravitsee ihoa intensiivisesti ja vahvistaa sen suojamuuria. Ajan mittaan iho vahvistuu eikä enää reagoi niin herkästi erilaisiin ärsytystekijöihin. Innovatiivisen koostumuksensa ansiosta LIFE PLANKTON™. Sensitive Balm-tuotteen koostumus on hellävarainen ja hajusteeton.

TAIANOMAINEN AKTIIVIAINE

Ihoa tehokkaasti rauhoittava LIFE PLANKTON™

LIFE PLANKTONTM on kaikkien Biotherm-tuotteiden tähtiainesosa. Sen tarina sai alkunsa Ranskan Pyreneiltä, joiden terveyslähteisiin roomalaiset soturit saapuivat kylpemään taistelujen jälkeen. Vuonna 1952 armeijalääkäri, tohtori Jos Jullien onnistui selvittämään ihmeitä tekevän terveyslähdeveden salaisuuden, joka piilee ainutlaatuisessa organismissa nimeltä LIFE PLANKTONTM. Ainesosan laboratorioviljelyä varten Biotherm kehitti edistyksellisen FermogenesisTM.-biofermentaatioprosessin.

LIFE PLANKTON™-ainesosa vaikuttaa koostumuksessa ihoa herkistäviin tekijöihin ja optimoi ihon uusiutumista. Ihanteellisena 5 %:n pitoisuutena käytettynä Life Plankton™ todistetusti rauhoittaa ja vahvistaa kuivaa, herkistynyttä ihoa. Päivä päivältä koostumus lievittää ihon herkkyyttä ja iho näyttää kauniimmalta.

TÄSMÄANNOS RAUHOITTAVAA TEHOA

ILMATIIVIS INNOVAATIO

Koostumuksen tehon säilyttämiseksi LIFE PLANKTON™ Sensitive Balm on pakattu innovatiivisen ilmatiiviiseen purkkiin. Helppokäyttöinen pakkaus suojaa koostumusta tehokkaasti pilaantumiselta ja hapettumiselta, annostelee koostumusta täsmällisesti ja säilyttää sen tehon pitkäkestoisesti. Ilmatiiviin purkin tarkka annostelumekanismi vapauttaa juuri sopivan määrän voidetta rauhoittamaan kasvojen ihoa.

Käyttö

Avaa purkki, mutta älä irrota välikantta, kuten tekisit tavallisen purkin kohdalla. Voidetta vapautuu purkista, kun painat ja liu’utat sormeasi pehmeällä kosketuskalvolla kohti sinistä pisaraa (kuin avaisit puhelimen lukituksen). Yksi painallus annostelee voidetta tarvittavan määrän.

RAUHOITTAVA RUTIINI

Luota LIFE PLANKTONIN™ uudistavaan voimaan. Ota käyttöösi ihoa rauhoittava hoitorutiini.

Vaihe 1: Puhdista

Eau Micellaire –misellivesi poistaa iholta meikit ja epäpuhtaudet ja hoitaa ihoa.

Vaihe 2: Rauhoita & vahvista

LIFE PLANKTON™ Sensitive Emulsion. Kaikille ihotyypeille, myös kaikkein herkimmälle iholle. Tulos: Kosteutettu, tasapainoinen ja heleä iho

Vaihe 3: Helli & elvytä

LIFE PLANKTON™ Sensitive Balm. Kaikille ihotyypeille, myös kaikkein herkimmälle ja kuivimmalle iholle Tulos: Ravittu, kimmoisa ja rauhoittunut iho

Elvyttävä Life Plankton™ Sensitive Balm -hieronta:

Paina ja liu’uta sormeasi kosketuskalvolla vapauttaaksesi yhden annoksen voidetta. Levitä voideannos koko kasvoille. Ota tarvittaessa toinen annos voidetta ja levitä poskille ja leukaan, jotka ovat yleisimmin kuivia alueita. Hiero voide hellävaraisesti ihoon tehden pyöreitä liikkeitä sormillasi. Anna voiteen imeytyä minuutin ajan. Levitä sitten mahdollisesti imeytymättä jäänyt voide kasvoille keskeltä ulospäin suuntautuvin vedoin.

Lisätietoja:

L’ORÉAL FINLAND OY