essie syyskokoelma 2018

Siihen on syynsä, miksi New York City vetää ihmisiä puoleensa. Tai oikeastaan syitä on miljoonia ja ne kaikki ovat yhtä kiehtovia. Juuri siksi myös minä olen vankkumaton Big Apple -fani. Kaupungin siluetti ja kulttuuri, ihmiset ja kaupat,... Unohtamatta toki sitä, että NYC on juuri se kaupunki, missä essien tarina sai alkunsa.

Muodin metsästys on yksi oivallinen konsti tutustua kaupungin rikkaaseen historiaan ja monisärmäiseen luonteeseen. Joka korttelilla on ainutlaatuinen tunnelmansa. Mutta miksi tyytyä yhteen suosikkiin, kun voit fanittaa kaikkia?! Olit sitten lähiön tyttöjä tai keskustan kasvatti, NYC tarjoaa niin runsaan kirjon hurmaavia putiikkeja ja tyylikkäitä kahviloita, että veisi kirjaimellisesti vuosia tutustua niihin jokaiseen. Kello käy ja sinun aikasi alkaa… nyt!

Rebecca Minkoff, essie global color designer

essie wants you to fall for NYC

esittelyssä essien syksy 2018 -kokoelma

it's so essie and the city. essien uusilla lakoilla saavutat empire shade of mind. kauden kuumimmat sävyt saavat sinut stop, drop & shop. kokoelma on oodi kaupungille, jossa rohkea Essie Weingarten perusti nimeään kantavan brändin ja jonka monisärmäistä olemusta rakastettu tuotesarja ilmentää.

esikaupungeista ydinkeskustaan, lännestä itään – Manhattania ei voita mikään. kun uudet kokoelmat saapuvat putiikkeihin ja uudet mallistot saavat ensiesityksensä muotinäytöksissä, käynnistyy kilpajuoksu kauden must-have-muodin metsästykseen. lämpötilan laskiessa tunnelma kaupungissa nousee. New York City pullistelee muotifriikeistä ja kadut muuttuvat catwalkeiksi, joilla astelevien tyyliä et muualla näe.

Rebecca Minkoff, essien Global Color Designer, on luonnollisesti mukana kuvioissa. NYC:n inspiroimana syntyi kuusi ultratyylikästä essie-sävyä, jotka ovat raikkaita kuin kaupungin katuja viilentävä syksyinen tuulenvire.

huomiota herättävän rohkeat värit puhuvat newyorkia tyyliin it takes a west village, say it ain’t soho ja booties on broadway. jos nämä urbaanit lakat valloittavat NYC:n, tekevät ne saman tempun missä tahansa muualla.

“he lives in brooklyn and you’re in manhattan? say it ain’t soho.”

it takes a west village
tämä vaalea purppuramalva, jossa on hiven harmaata, saa muistelemaan kaupungin värikkyyttä.

fall for NYC
tämä pehmeän sinapinkeltainen lakka saa meidät rakastamaan New York Cityä ja hauskanpitoa.

empire shade of mind
esikaupungista keskustaan ja ristiin rastiin. tämä metallinhohtoinen hopealakka saa koko asfalttiviidakon kihisemään.

stop, drop & shop
huomio kaikki shoppailijat! muodin pikafiksaus onnistuu tällä mulperimarjanpunaisella lakalla.

booties on broadway
sytytä parrasvalot ja nosta esirippu! tämä tummansininen lakka saa vipinää kinttuihin.

say it ain't soho
pendelöinti ydinkeskustaan sopii tälle trendikkäästi metallinhohtoiselle kuparilakalle, joka hehkuu meripihkan sävyissä.

essie syyskokoelma saatavilla elokuussa 2018. Suosituskuluttajahinta-arvio 13,90 euroa, 13,5ml.

toivomme, että ihastut näihin essie-uutuuksiin! muistathan merkitä sosiaalisessa mediassa julkaisemiisi kuviin joko #essiegifted, #essienäyte tai #prnäyte ja blogiin tai Youtubeen ”tuote saatu essieltä”.

*ilmoitettu hinta on ohjeellinen suositushinta. jälleenmyyjällä on oikeus itse määritellä omat vähittäismyyntihintansa.

Lisätietoja:

Tarja Kuusela / L’Oréal Finland / tarja.kuusela@loreal.com