GO LONGER - UUSI BIOTIINILLA VAHVISTETTU REDKEN EXTREME LENGTH

Redken Extreme Length - vahvistava hiustenhoito-ohjelma kaikille vahingoittuneille hiuksille, jotka tarvitsevat vahvistusta ennalta ehkäisemään katkeilua ja vahingoittumista.

MIKÄ ON EXTREME LENGTH?

Hiustenpituuksia vahvistava hiustenhoito-ohjelma, joka vahvistaa hiuksia ja ennaltaehkäisee hiusten katkeilua, auttaen asiakasta saavuttamaan hiustensa maksimaalisen pituuden. Hoito-ohjelma koostuu shampoosta, hoitoaineesta ja hiuksiin jätettävästä hoitovoiteesta.

KENELLE EXTREME LENGTH ON TARKOITETTU?

Extreme Length on jokaiselle, joka haluaa kasvattaa hiuksensa pidemmiksi – jopa samanaikaisesti hiuksia värjäten tai vaalentaen. Asiakkaalla saattaa olla luonnostaan heikko hiuslaatu tai hius on vahingoittunut ja herkkä katkeilulle värjäysten ja vaalennuspalveluiden vuoksi – asiakas kokee, ettei hius kasva tietyn pituuden ohi.

MITÄ ETUJA EXTREME LENGTH -HOITO-OHJELMALLA ON?

• Auttaa saavuttamaan hiusten maksimaalisen pituuden
  • Auttaa vahvistamaan hiuksia ja ennalta ehkäisee katkeilua 81%*
  • Ylläpitää tervettä, vahvaa hiusta tyvestä latvaan
  • Auttaa ennalta ehkäisemään latvojen haaroittumista 78%*

*instrumentaalinen testaus, käytettäessä shampoo, hoitoaine ja jätettävä hoitovoide

AINESOSAT

BIOTIINIA suositellaan terveen hiuksen ylläpitoon. Biotiinin uskotaan tekevän hiuksesta paksumpi ja stimuloivan hiuksen kasvua.

RISIINIÖLJY (vain hoitoaineen koostumuksessa) edesauttaa hiuspohjan ja hiuskuidun hyvinvointia ja edesauttaa hiuksen kasvua.

SOIJAPROTEIININ (vain jätettävän hoitovoiteen koostumuksessa) tiedetään lisäävän hiuksen kosteutta sitovia ominaisuuksia, vahvistaen ja ennalta ehkäisten vahingoittumista.

Arvioidut kuluttajasuositushinnat:

• Extreme Length Shampoo 300ml, suosituskuluttajahinta-arvio 24€*
  • Extreme Length Hoitoaine 250ml, suosituskuluttajahinta-arvio 25,50€*
  • Extreme Length Jätettävä hoitovoide 150ml, suosituskuluttajahinta-arvio 28€*

Saatavilla Redken parturi-kampaamoista!

*llmoitettu hinta on ohjeellinen suositushinta. Jälleenmyyjällä on oikeus itse määritellä vähittäismyyntihinnat

Lisätietoja:

Suvi- Tuuli Räisänen, Trade Marketing Manager / Redken, suvi-tuuli.raisanen@loreal.com

REDKEN 5th AVENUE NYC on ammattimainen hiusvärien ja hiusten hoitotuotteidenkampaamomerkki, joka ammentaa inspiraatiota kampaajien koulutuksesta, läpimurtoteknologioista ja vertaansa vailla olevasta luovuudesta. Redken on mukana joka kautena New Yorkin, Lontoon, Milanon ja Pariisin muotiviikoilla luomassa säpinää sekä uusinta ja kuuminta uutta hiusmaailmaan. Lue lisää Redkenistä osoitteessa Redken.fi, tykkää Redkenistä Facebookissa tai seuraa Twitterissä @Redken5thAve ja Instagramissa @Redken.

• shampoo
  • kauneus
  • hoitovoide
  • hoitoaine
  • hiustenhoito
  • redken
  • hiukset

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.