IT Cosmetics Hello Results - Retinoliseerumi sekä rauhoittava voide samassa tuotteessa

Retinoliseerumi sekä rauhoittava voide yhdessä ja samassa tuotteessa!

Haluatko palauttaa ihon nuorekkuuden? Hello Results Wrinkle-Reducing Daily Retinol Serum-in-Cream –tuotteessa yhdistyvät ikääntymisen merkkejä ehkäisevän seerumin teho ja rauhoittavan voiteen vaikutus. Tuote sisältää kahdenlaista retinolia: vapaata ja kapseloitua retinolia, jotka vaikuttavat tehokkaasti ihon kiinteyteen, tummiin läiskiin sekä ryppyihin. Niasiiniamidi vaikuttaa tasoittavasti ihon sävyyn.

Seerumi on kehitetty yhteistyössä plastiikkakirurgien ja ihotautilääkäreiden kanssa, jotta tuotteen tehokkuus ja hoitavuus ovat tasapainossa. Voide sopii päivittäiseen käyttöön ensimmäisestä päivästä alkaen, myös herkälle iholle. Nopeasti imeytyvä retinolivoide sisältää ihoa rauhoittavaa ja kosteuttavaa B5- ja E-vitamiinia tasapainottaen yleisimpiä retinolin haittavaikutuksia, kuten ihon punoitusta, kuivuutta ja hilseilyä.

Hello Results –voide on täydellinen lisä ihonhoitorutiiniin vastustamaan ryppyjen lisääntymistä.

Arvioitu kuluttajahinta: 69€/50 ml

HELLO RESULTS -TUOTTEET:

+ KEHITETTY YHTEISTYÖSSÄ IHOTAUTILÄÄKÄREIDEN JA PLASTIIKKAKIRURGIEN KANSSA.

+ KLIINISESTI TESTATTU: TEHOKKUUS JA HOITAVUUS TASAPAINOSSA.

+ SOPII PÄIVITTÄISEEN KÄYTTÖÖN ENSIMMÄISESTÄ PÄIVÄSTÄ LÄHTIEN.

+ SOPII KAIKILLE IHOTYYPEILLE, MYÖS HERKÄLLE IHOLLE.

Ihoa helliviä ainesosia

Kahdenlaista retinolia: Sisältää vapaata ja kapseloitua retinolia, joka kuorii ja uudistaa ihoa, kiihdyttää solujen uusiutumista ihon pinnalla, auttaa häivyttämään ryppyjä ja hienoja juonteita ja tekemään ihosta kiinteämmän tuntuisen.

Niasiiniamidi (B3-vitamiini): Auttaa vahvistamaan ihon luonnollista suojakerrosta, vähentää ympäristön aiheuttamia vaikutuksia ja häivyttää tummia läiskiä ja värimuutoksia. Tuloksena on tasaisempi ihon sävy.

E-vitamiini: Tunnettu antioksidanttisista ominaisuuksistaan, rauhoittaa ihoa ja tasapainottaa retinolin yleisiä vaikutuksia.

B5-vitamiini: Syväkosteuttaa ihoa ja auttaa elvyttämään ihon suojakerroksen toimintaa tasapainottamalla retinolin käytön yleisiä vaikutuksia.

Saatavilla:

Hello Results Wrinkle-Reducing Daily Retinol Serum-in-Cream on saatavilla KICKSiltä.

Tietoa IT Cosmeticsista

IT Cosmetics kehittää tuotteitaan perustuen plastiikkakirurgien ja ihotautilääkäreiden tietoihin ainesosien vaikutuksista ihonhoitoon. Tuloksena on ihoa hoitavia tuotteita ja meikkejä, jotka ratkaisevat ongelmia – ja tuottavat todellisia tuloksia. Haluamme, että voit tuntea olosi mahdollisimman turvalliseksi!

• lehdistötiedote
  • ihonhoito
  • seerumi
  • kasvovoide
  • itcosmetics

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.