KOLMIVAIKUTTEINEN PÄIVÄVOIDE LANCÔME—RÉNERGIE MULTI-LIFT ULTRA CREAM SPF 20

LANCÔME RÉNERGIE MULTI-LIFT ULTRA CREAM SPF 20
Kolmivaikutteinen päivävoide: nopeasti kiinteyttävä, ryppyjä silottava, ihonsävyä tasoittava. SPF 20.
Arvioitu kuluttajahinta 89 €.

RÉNERGIE MULTI-LIFT ULTRA CREAM SPF 20

Yli 25 vuoden ajan Lancôme on ainutlaatuisen anti-age-asiantuntemuksensa siivittämänä kehittänyt huippulaatuisia Rénergie-tuotteita naisille, jotka haluavat parasta niin elämäänsä kuin iholleen.

Lancôme Rénergie Multi-Lift Ultra Cream on uuden sukupolven anti-age-voide. Se sisältää Lancôme Pro-lifting -pellavansiemenuutetta, joka vaikuttaa ihoon kolmella tavalla. Uuden Rénergie Multi-Lift Ultra Cream SPF 20 -voiteen vaikutus kohdistuu ihon kolmeen ikääntymisen merkkiin:

1. vähemmän ryppyjä

2. kiinteämpi iho

3. tasaisempi ihon sävy.

Lancôme Rénergie Multi-Lift Ultra Creamon täsmäratkaisu, joka kohottaa ja kiinteyttää ihoa sekä tasoittaa ihon sävyä.

FIBROBLASTI

SILEÄN, KIINTEÄN JA TASAISEN SÄVYISEN SEN IHON ”PERUSSOLU”

Fibroblastit ovat soluja, jotka vastaavat kollageenimuodostuksesta ja täten huolehtivat ihon kiinteydestä. Jotta fibroblastit toimisivat moitteettomasti, on niiden kiinnityttävä kunnolla ympäröivään kudokseen, levittäydyttävä tasaisesti ja oltava pinkeitä.

Iän myötä fibroblastit muuttuvat pyöreiksi ja niiden kiinnitykset höltyvät. Samalla kollageenimuodostus vähenee, jolloin iho veltostuu. Kun kiinteys vähenee, rypyt lisääntyvät.

Tiedämme myös, että fibroblasteilla on avainrooli ihon pigmentaation säätelyssä. Tutkimuksemme ovat osoittaneet, että fibroblastien puuttuminen/läsnäolo sekä niiden kunto (nuori vai valon vaikutuksesta vanhentunut) vaikuttavat ihon pigmentaation tasaisuuteen. Jos dermiksen laatu heikkenee, melanosyyttien toimintakyky häiriintyy, mikä vuorostaan altistaa hyperpigmentaatiolle.

LANCÔME PRO-LIFTING –PELLAVANSIEMENUUTE

MONIVAIKUTTEINEN AKTIIVINEN AINESOSA, JONKA TEHO KOHDISTUU KOLLAGEENIN VÄHENEMISESTÄ JOHTUVIIN NÄKYVIIN IKÄÄNTYMISEN MERKKEIHIN

Uutta Rénergie Multi-Lift Ultra Cream SPF 20 -voidetta varten Lancôme kehitti uuden tähtiainesosan, Pro-lifting-pellavansiemenuutteen. Ranskassa innovatiivisen bioteknisen prosessin avulla uutettu monivaikutteinen ainesosa sisältää runsaasti oligosakkarideja, peptidejä ja polyfenoleja.

In-vitro tulosten mukaan pellavansiemenuute auttaisi fibroblasteja ankkuroitumaan paremmin ja vaikuttaisi kollageenivajeesta johtuvia näkyviä ikääntymisen merkkejä vastaan.

TODISTETTU KOLMIVAIKUTTEINEN TEHOKKUUS IHON IKÄÄNTYMISTÄ VASTAAN

INNOVATIIVINEN, HELPOSTI IMEYTYVÄ, KAIKILLE IHOTYYPEILLE SOPIVA KOOSTUMUS

Uskollisena antamalleen lupaukselle tarjota parhaita mahdollisia hoitotuotteita kaiken ikäisten naisten kauneuden vaalimiseksi, Lancôme kehitti Rénergie Multi-Lift Ultra Cream SPF 20 -voiteen. Innovatiivisen koostumuksen omaava, monivaikutteinen ja tehokas voide saa ihon välittömästi tuntumaan hyvinvoivalta – ja sisältää nyt myös UV-filtterin. Täyteläinen Rénergie Multi-Lift Ultra Cream imeytyy helposti saaden ihon tuntumaan miellyttävän energiseltä ja kohotetulta sekä näyttämään raikkaan säteilevältä.

Kosmettis-kliinisessä kokeessa naiset osoittivat tyytyväisyytensä Rénergie Multi-Lift Ultra Cream -voiteen ominaisuuksiin:

o Iho näytti 28 % kohotetummalta ja 30 % kiinteämmältä*2

o Juonteet vähenivät 21 % ja rypyt 28 %*3

o Pigmenttiläiskien koko pieneni 30 %*3

(*2 Kliininen koe: 40 naista, 8 viikon käytön jälkeen * 3 Itsearviointi: 64 naista)

Lisätiedot:
L´Oréal Finland Oy