Korjaava neljän viikon kuuri ripsille — Lancôme Cils Booster Lash Revitalizing Seerumi​

Lancôme Cils Booster Lash Revitalizing Seerumi
Korjaava neljän viikon kuuri ripsille.
Sen innovatiivinen koostumus hoitaa, elvyttää ja vahvistaa ripsiä.
Arvioitu kuluttajahinta 49€.

Lash Revitalizing Serum
Uudista ripsesi 4 viikossa
Lancôme on ollut ripsivärimarkkinoiden edelläkävijä jo vuodesta 1967 lähtien, joten se tietää, että naiset haluavat itselleen kauniit ripset. Naiset turvautuvat yhä useammin ripsien pidennyksiin, kestotaivutuksiin, värjäykseen sekä tekoripsiin ja taivuttimiin. Ajan mittaan nämä toimenpiteet – kuten luonnollinen ikääntyminenkin – vaikuttavat tunnetusti ripsien pituuteen, tuuheuteen ja tiheyteen.

Uuden Lash Revitalizing Serumin myötä Lancôme esittelee nyt korjaavan neljän viikon kuurin naisille. Uraauurtavan keratiinitieteen innoittama seerumi hyödyntää Lancômen vuosikymmenten ripsiasiantuntemusta. Sen innovatiivinen koostumus hoitaa, elvyttää ja vahvistaa ripsiä.

Vahvemmat, tiheämmän ja tuuheammannäköiset ripset jo neljässä viikossa. Valmistaudu antamaan uusi elämä rasittuneille ripsille.
#RefuelAndReplay

Ripsien uusi elämä
Iän myötä ripset voivat harventua. Ripsien vahingoittuminen taas voi tapahtuapidennyksien, värjäyksientai kestotaivusten johdosta, jotka tunnetusti vaikuttavat ripsien tiheyteen, pituuteen ja tuuheuteen.

Lash Revitalizing Serum muuttaa ripsien kohtalon ja antaa niille kuin uuden elämän: hoitava koostumus ja ainutlaatuinen Kerasolution Complex- ainesosayhdistelmä sisältävä koostumus vahvistaa ripsiä.

Ripset ja hiukset koostuvat pääasiassa keratiinista, joka sisältää lähinnä aminohappoja. Keratiinihiustieteen innoittamana Lancôme valitsi yhteensäneljä ripsissä luonnollisesti esiintyvää ja tiivistetyintä aminohappoa ja kehitti tehokkaan koostumuksen, joka sisältää arginiinia, glutamiinihappoa, proliinia ja seriinia.

Tehokkaan elvyttävän vaikutuksen saamiseksi koostumukseen lisättiin Centella asiaticaa (tunnetaan myös nimellä

rohtosammakonputkena) sekä hyaluronihappoa ja ruusun kantasoluja. Tuloksena on tehokas annos vahvistavaa, suojaavaa, elvyttävää ja hoitavaa koostumusta, joka antaa vahingoittuneille ripsille uuden elämän.

Todistettu tehokkuus, jopa herkillä silmillä
Lancômen uusi Lash Revitalizing Serum on testattu silmälääkäreiden valvonnassa ja sopii myös herkille silmille ja vahingoittuneille ripsille. Kahdesti päivässä käytettynä Lancôme Lash Revitalizing Serum antaa ripsille täysin uuden elämän jo neljässä viikossa.

Kuluttajatestien tulokset4 viikon kuluttua*:
- 90 % sanoi vahingoittuneiden ja rasittuneiden ripsien näyttävän kuin korjatuilta
- 88 % sanoi ripsien tuntuvan ravituilta
- 87 % sanoi ripsirivin näyttävän vahvemmalta
- 83 % huomasi ripsiä irtoilevan vähemmän meikinpoiston yhteydessä
- 80 % sanoi ripsien näyttävän moninkertaisilta
- 80 % sanoi ripsien tuntuvan elvytetyiltä

Seerumin käytön vaikutukset kliinisissä testeissä 8 viikon kuluttua:
Ripsen pinnan elinvoimaisuus +17,9 %
Ripsen pinnan yhdenmukaisuus +12,5 %

Refuel, replay – levitä seerumia kahdesti päivässä ylä- ja alaripsien tyvestä kärkeen ja odota 1,5 minuuttia ennen meikin levittämistä. Sopii myös ripsien pidennyksille ja kestotaivutetuille sekä värjätyille ripsille.

* Kuluttajien itsearviointitesti – 102 naista.

Uusi pakkaus ultratiivistettyä annosta varten
Uuden Lash Revitalizing Serumin ultratiivistetty koostumus sisältää neljää stimuloivaa aminohappoa kullansävyisessä levittimessä, joka on ihonhoitoampullien innoittama.

Korkissa on koristeena Lancômen ruusu ja hieno levitin mukailee ripsien muotoja sekä levittää seerumin tarkasti, jotta jopa pienimmät ripset saavat intensiivisen annoksen tarvitsemaansa vahvistavaa ja ravitsevaa hoitoa.

Elvytettyjen ripsien uudet kasvot
Voimaannuttavan kauneuden edustaja, malli Taylor Hill on uuden Lash Revitalizing Serumin lähettiläs. Hän ei tee kompromisseja vahingoittuneiden ripsien vuoksi ja esittelee uudessa kampanjassa vahvoja ripsiä. Nyt hän on valmis antamaan ripsille uuden elämän – refuel, replay.

Lash Revitalizing Serum
Ripsiä hoitava seerumi, joka elvyttää ja vahvistaa ripsiä.
Cils Booster
Tuuheuttava ripsivärin pohjustaja.  Sisältää vitamiineja.
Hypnôse Mascara
Lancômen ikoninen ripsiväri.  Kerrostettavaa volyymia antava ripsiväri, räätälöitävää lopputulosta varten.

• lancôme
  • lehdistötiedote