L'ORÉAL JULKISTI L’ORÉAL WATER SAVER - HIUSTENHOITOMENETELMÄN KAMPAAMOON JA KOTIIN

CES 2021: L'ORÉAL JULKISTI L’ORÉAL WATER SAVER - HIUSTENHOITOMENETELMÄN KAMPAAMOON JA KOTIIN.
KEHITETTY YHTEISTYÖSSÄ ympäristöinnovaatioyhtiö Gjosan kanssa

Clichy, 11. tammikuuta 2021 - L’Oréal esitteli uuden kauneusteknologian innovaationsa CES 2021 -messuilla: L’Oréal Water Saver on kestävän kehityksen mukainen hiustenhoitomenetelmä kampaamoille ja kotikäyttöön. Se on kehitettyyhdessä ympäristöinnovaatioyritys Gjosan kanssa. Menetelmä on uusi tapa pestä ja hoitaa hiuksia: se säästää vettä ja antaa uudenlaisen kokemuksen ja tehokkuutta edistyksellisen teknologian avulla.

L’Oréal Water Saver vähentää vedenkulutusta jopa 80%. Menetelmä uudistaa perinteisen hiustenpesukokemuksen yhdistämällä tehokkaan vettä optimoivan teknologian L’Oréal Professionnelin ja Kérastasen erityisesti suunniteltuihin hiustenhoitotuotteisiin, jotka virtaavat suoraan suihkulaitteen vesisuihkuun.

”Velvollisuutenamme L'Oréalilla on suojella luonnonvaroja. Jokainen vesipisara on kallisarvoinen, ja uudessa teknologiassa vedenkulutus otetaan tarkasti huomioon ", L'Oréal-konsernin varapääjohtaja Nicolas Hieronimus sanoo. “L 'Oréal Water Saver edustaa kauneusteknologiamme seuraavaa vaihetta. Se tarjoaa ainutlaatuisen henkilökohtaisen kauneuskokemuksen ja kertoo sitoutumuksestamme kestävään kehitykseen kaikilla liiketoimintamme osa-alueilla. ”

L’Oréal Water Saver luotiin yhteistyössä L'Oréal-teknologiahautomon ja sveitsiläisen ympäristöinnovaatioyhtiö Gjosan kanssa. Tuloksena on ensiluokkainen tuote, jossa yhdistyvät L'Oréalin vuosisadan mittainen kokemus hiustuotteiden koostumusten valmistamisesta ja vettä optimoiva Gjosan ydinosaaminen. Tuotteessa sovelletaan samaa fraktioperiaatetta, jota käytetään veden virtaukseen rakettimoottoreissa. Vesipisarat törmäävät määritettyyn suuntaan ja jakaantuvat tasaisesti. Tämä pienentää niiden kokoa, nopeuttaa niiden kulkua ja varmistaa, että kaikki vesipisarat käytetään hiusten pesu- ja huuhteluprosessissa. Samalla shampoot, hoitoaineet ja muut käsittelyt on helpompi huuhdella.

L'Oréal Water Saver -laitteen tuoteominaisuudet:

• Veden suuri nopeus ja 80 % pienempi määrä verrattuna tavalliseen hiustenpesuun: L’Oréal Water Saver -menetelmä käyttää kaksi litraa vettä minuutissa verrattuna kotitalouden tavalliseen kahdeksaan litraan, eikä siinä ole havaittavaa eroa paineessa.
  • Patentoitu Cloud Cleansing - uusi hiustenhoitokokemus: L’Oréal Water Saver luo 10 kertaa pienempiä pisaroita, jotka imeytyvät paremmin ja huuhtoutuvat nopeammin, sillä sen koostumus on suunniteltu erityisesti mikronisoiduille hiustenhoitoaineiden koostumuksille.
  • Tietojen koontisivu ja vaikutusten raportointi: Veden ja kustannusten säästöä seurataan laitteen koontinäytöltä, jonka avulla kampaamon omistajat voivat tarkastella asiakkaiden aiempia hiuskäsittelyjä sekä seurata veden, energian ja kustannusten vähenemistä.

“Työmme L'Oréal-teknologiahautomossa on ollut viime vuosikymmenen ajan keskittynyt kauneuden ja teknologian yhdistämiseen. Tavoitteemme on uudistaa ne kauneuskokemukset, joiden tiedämme luovan parempia, tehokkaampia ja yksilöllisempiä tuloksia asiakkaillemme. L’Oréal Water Saver perustuu kehittyneeseen tekniikkaan. Ensi sijassa se parantaa kuluttajien nykyistä hiustenhoitokokemusta, innostaa ja inspiroi heitä ", sanoi Guive Balooch, L’Oréal Teknologiahautomon johtaja.

“L 'Oréal Water Saver on syntynyt ainutlaatuisesta kumppanuudesta, joka yhdistää hiustenhoidon vuosisadan mittaisen innovaatioperinnön huipputeknologiaan. Se edustaa uudenlaista kestävän kehityksen kokemusta kuluttajille, ja odotamme innolla sen leviämistä ympäri maailman", totesi Amin Abdulla, yksi Gjosan perustajista.

L'Oréal Water Saver on jo käytössä valituissa L'Oréal-kampaamoissa New Yorkissa ja Pariisissa. Maailmanlaajuisesti se lanseerataan vuosien 2021 ja 2022 aikana. Seuraavien vuosien aikana L’Oréal Water Saverin odotetaan olevan käytössä tuhansissa kampaamoissa, jolloin se voi säästää huomattavia määriä vettä - jopa miljardi litraa vuodessa. Kätevä kotikäyttöön tarkoitettu suihkulaite lanseerataan myöhemmin.

Lisätiedot:

Tarja Kuusela, viestintäjohtaja L’Oréal Finland Oy

tarja.kuusela@loreal.com

tai

Jonna Rämänen, Trade Marketing Manager & local PR manager

L’Oréal Professionnel & Kérastase

Jonna.ramanen@loreal.com

www.loreal.com

L'Oréalista

L'Oréal on omistautunut kauneudelle jo yli 100 vuoden ajan.Yrityksen ainutlaatuinen portfolio sisältää 36 erilaista, toisiaan täydentävää kansainvälistä brändiä. Vuonna 2019 L'Oréal-konsernin myynti oli 29,87 miljardia euroa, ja yrityksellä oli maailmanlaajuisesti 88 000 työntekijää.Maailman johtava kauneusalan yritys on kattavasti edustettuna päivittäistavaraliikkeissä, tavarataloissa, apteekeissa, kampaamoissa, tax free -myymälöissä, brändikohtaisissa erikoisliikkeissä ja verkkokaupassa.

L'Oréalin strategian ydin on tutkimus- ja tuotekehitystyö, jonka parissa työskentelee 4 100 henkilöä. L’Oréal on asettanut kunnianhimoiset kestävän kehityksen tavoitteet koko konsernin arvoketjulle saavutettavaksi vuoteen 2030 mennessä. Yhtiön tavoitteena on tehdä yhteiskunnasta osallistavampi ja kestävämpi.

Lisätietoa: https://mediaroom.loreal.com/en/

• hiukset
  • kérastase
  • l'oréal professionnel
  • l'oréal
  • lehdistötiedote
  • hiustenhoito
  • loréal vastuullisuus vesi
  • kestävä kehitys

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.