L'Oréal Professionnel Source Essentielle

Korkealaatuiset koostumukset, 80-100% luonnollista alkuperää olevia, vegaanisia ainesosia - L'Oréal Professionnel SOURCE ESSENTIELLE on ensimmäinen L'Oréal Professionnel-hiustenhoitosarja, jossa shampoopakkaukset ovat uudelleen täytettäviä kampaamoissa. Tuotteiden tunnusmerkkinä ovat koostumuksessa olevat kasvien ja kukkien osat. Tuotesarja on luonnon inspiroima, jolla on mahdollista räätälöidä hiustenhoitorutiini kaikkiin hiustarpeisiin.

KAKSIOSAINEN TAVOITE

Kun L’Oréal laboratoriot kehittivät Source Essentielle -tuotesarjan, L’Oréal-tutkijat halusivat suunnitella tuotteen,

jolla saadaan aikaan samankaltainen kosmeettinen ja ammattitason lopputulos kuin perinteisillä hiustenhoitotuotteilla, mutta hyödyntäen luonnollista alkuperää olevia aineosia. Samaan aikaan he halusivat suunnitella myös tuotteen, jonka vaikutukset ympäristöön ja hiilijalanjälkeen olisivat minimaaliset. Source Essentielle on tuoteinnovaatio, jossa nämä kaikki ominaisuudet yhdistyvät ja on näin kestävän innovoinnin ja kulutuksen pilarimme.

KASVIOSIEN YHDISTÄMINEN TUOTEKOOSTUMUKSIIN

Kehäkukka, laventeli, jasmiini, ikikukka sekä akaasian lehti... L’Oréal Professionnel yhdistää tarkoin valikoidut kukkien ja lehtien osat jokaisen Source Essentielle -shampoon ja hiusöljyn koostumukseen.

VIISAASTI PAKATTUNA

Aina pakkauksista markkinointimateriaaliin kampaamoissa, Source Essentielle on suunniteltu pitäen mielessä kestävän kehityksen innovointi. Shampoopakkaukset ovat tarkoituksella kuutionmuotoisia, jotta pakkaukseen saadaan mahtumaan mahdollisimman paljon tuotetta minimimäärällä muovia. Pakkauksen muoto edesauttaa myös tehokasta pinoamista, joten se vie mahdollisimman vähän tilaa myös kuljetuksessa. Kampaamoissa shampoot voidaan uudelleen täyttää, mikä tarkoittaa vähemmän jätettä.

LÄPINÄKYVYYS

L’Oréal Professionnel haluaa olla mahdollisimman läpinäkyvä siinä, mitä ainesosia tuotteissa on käytetty ja mistä ne ovat lähtöisin, sillä kuluttajat ovat kiinnostuneita näistä asioista enemmän kuin koskaan. Nämä esitetään ainesosaluettelossa tarkasti; jokaisessa pakkauksessa on näkyvillä prosentuaalisesti luonnollisten ainesosien määrä yksityiskohtaisesti. Jäljelle jäävä %-määrä ainesosia mainitaan myös sekä niiden tarpeellisuus tuoksuun, koostumukseen ja stabiiliuteen liittyen.

TUOTTEET:

Source Essentielle –tuotesarjassa on 4 erilaiseen hoitotarpeeseen kuuluvat shampoo, hoitoaine, hiusnaamio sekä hiusöljy, joilla pystytään räätälöimään jokaiselle asiakkaalle oma hiustenhoitorutiini. DAILY-shampoo ja hoitoaine ovat tarkoitettu päivittäiseen käyttöön normaaleille ja hennoille hiuksille, DELICATE-shampoo herkälle hiuspohjalle, NOURISHING-shampoo, naamio ja hiusöljy kuiville hiuksille sekä RADIANCE-hiusnaamio ja -öljy värikäsitellylle hiukselle.

Arvio kuluttajasuositushinnoista:

shampoo 300 ml, 24€