Nidhi Sunil uusi L'Oréal Paris -keulakuva

NIDHI SUNIL ON UUSI KANSAINVÄLINEN L’ORÈAL PARIS- KEULAKUVA

MUOTIMILITANTTI

Intian Keralassa syntynyt Nidhi Sunil on malli, aktivisti ja näyttelijä Saatuaan oikeustieteen tutkinnon hän työskenteli ensin ympäristöasianajajana ja vaihtoi mallin uraan vuonna 2011 Hän oli mukana merkittävissä muotijulkaisuissa sekä kansallisissa että kansainvälisissä naistenlehdissä kuten Vogue, Elle, Maxim, Harper's Bazaar.

Sen jälkeen Nidhi aloitti uransa näyttelijänä Bollywoodissa. Hänen elokuvauransa lähti kunnolla käyntiin vuonna 2013 elokuvassa Gangoobai, ja sitä seurasi suuren yleisön suosio roolista Samirana Kaash-elokuvassa vuonna 2015 Vuonna 2017 hänen malliuransa saavutti ponnahduslaudan, kun Vogue India nimesi hänet vuoden malliksi.

KOLORISMIN ESIINTUOJA

Nidhistä on tullut vaikutusvaltainen ääni taistelussa kolorismia vastaan Koulukiusaamisen, nettitrollauksen sekä muoti ja elokuvateollisuuden syrjinnän kokeneena hän haluaa huomiota vaalean ihon pakkomiellettä kohtaan. Esiintyipä hän sitten panelistina "Women of the World Teen Summit No Shade" tapahtumassa tai kirjoitti voimakkaan mielipidekirjoituksen Dazed Digitalille, hän on auttanut edistämään vuoropuhelua ja lisäämään tietoisuutta kolorismista, jota hän edelleen kohtaa tummaihoisena mallina Hän vastusti uran alkuaikana ilmennyttä painetta poistaa pisamiaan laserilla, ja pysyi lujana uskossaan tulla yhdeksi Intian menestystarinoista.

"L'Oréal Paris perhe toivottaa Nidhi Sunilin tervetulleeksi inspiroivaksi, uudeksi keulakuvaksemme. Asianajajasta malliksi, näyttelijästä aktivistiksi, Nidhi käyttää energiaansa puhuakseen kolorismia ja sukupuolisidonnaistuutta vastaan ja kampanjoidakseen sen puolesta, että tyttöjä arvostetaan
yhtä paljon kuin poikia. Hän on täydellinen brändiviestimme välittäjä - jokainen tyttö on sen arvoinen".

Delphine Viguier Hovasse
Global Brand President L’Oréal Paris

• diversity
  • l'oréal paris
  • meikit

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.