PRO FIBER@FASHION WEEK - huippumallikaksoset testaavat mihin L'Oréal Professionnel ProFiber pystyy Pariisin muotiviikoilla

Jotta voisimme todeta Pro Fiberin hoitavuuden, L’Oréal Professionnel yhdisti voimansa tämän hetken kuumimpien mallinimien kanssa. Ennenkokematon testi tehdään Pariisin muotiviikkojen aikana (1.-9.3.2016), sillä tämä aika, jos mikä, kuluttaa mallin hiuksia äärimmileen. Konsepti? Erittäin yksinkertainen: Toinen Solesin kaksosista testaa Pro Fiber -hiustenhoitoa ja sen tehoa kampaamossa ja kotona ja toinen heistä ei. Täältä näet siskosten videon, ja testin kulkua voi seurata täällä.

BAYLEE JA KELSEY, MUOTIMAAILMAN “IT-KAKSOSET”

2016 ja julkkis siskokset ovat kuuminta hottia. Ensin oli Mary-Kate ja Ashley, sitten Gigi ja Bella Hadid ja nyt pinnalla ovat Baylee and Kelsey Soles! He näyttävät täsmälleen samalta, mutta ovat täysin eri persoonallisuutensa. Nämä amerikkalaissiskokset ovat jo kävelleet mitä kuuluisimpia catwalkeja kuten Saint Laurent, Marc Jacobs, Miu Miu ja paljon muita ja vain 19-vuotiaina! He ovat tehneet kampanjoita mm. Lanvinin ja CK2:n kanssa maailman kuuluisimpiin julkaisuiuhin. Soles:n Kaksoset ovat kaikkialla ja Internet laulaa, kun tyttöjen postauksista tykätään tuhansittain. Ja tämä on vain alkua.

10-PÄIVÄN PRO FIBER@FASHION WEEK HAASTE

Vahingoittuneet hiukset on termi, jota haetaan jopa satoja miljoonia kertoja Googlessa. Mikä olisikaan parempi paikka testata tätä huikeaa hoitokeinoa kuin Pariisin muotiviikot?! Hiuksia vedetään, tupeerataan, kammataan, kuumennetaan, rullataan… mallien hiukset ovat jatkuvassa rasituksessa päivien ajan: ”Yhden päivän aikana hiuksiimme tehdään 6-7 erilaista tyyliä.” , kertovat siskokset. ”Yksi viikko muotinäytöksiä vastaa normaalia 2 kk:n hiusten käsittelyä. Olemme kuuleet paljon Pro Fiberista mediassa, Instagramissa kaikilta kampaajilta kenen kanssa työskentelemme, joten halusimme todella testata tätä uuden aikakauden hoitoa! En malta odottaa ovatko tulokset todella pitkäkestoiset.”

Haastetta toteuttamaan kutsuttiin mukaan L’Oréal Professionnel hiusguru Italiasta, Giulio PANCIERA. Hän tekee perus hoidon toiselle siskolle ja toinen saa PRO FIBER –hiustenhoidon. Vaihe 1: Diagnosoidaan hiusten kunto ja valitaan sopivan hoito. Vaihe 2 Kampaaja tekee hoidon hiuksiin. Vaihe 3: Kampaaja suosittelee hiuksille parhaiten soveltuvat kotihoitotuotteet hoidon uudelleenaktivointiin ja pitkäaikaiseen hoitovaikutukseen.

SEURAA SOMESSA!

Jotta voit seurata haastetta hankkiudu sosiaaliseen median 1.3.16. Instagramissa voit seurata @bayleesoles tai @kelseysoles tilejä, joista näet siskosten henkilökohtaista matkaa Pariisissa ”Inside Paris Fashion Week”, jonka jälkeen PRO FIBER Mielipiteitä ja tuloksia nähdään myös. Seuraa myös L’Oréal Professionnel Facebook ja @lorealpronordic, jotta saat lisäinfoa heidän matkastaan.

• hiustenmuotoilu
  • loreal professionnel
  • loreal professional
  • pro fiber