Serie Expert PRO LONGER -pidempien, paksumpien & kauniimpien hiusten puolesta

L'Oréal Professionnel Serie Expert PRO LONGER on vastaus pitkien hiusten kauneudelle

Pitkien hiusten trendi on valloillaan Instagramissa, You Tubessa, catwalkeilla ja lehdissä. Naiset unelmoivat pitkistä hiuksista ja kun he vihdoin saavat haluamansa pituuden, he ovat valmiita myös antamaan erityistä huomiota sen hoitamiseen. L’Oréal Professionnel SERIE EXPERT Pro Longer –hiustenhoitosarja on täydellinen vastaus heille, jotka haaveilevat pitkistä hiuksista: ensimmäinen ammattimainen L’Oréal Professionnel –hiustenhoitosarja, joka uudistaa pituuksia ja vahvistaa latvoja. Ei enää hauraita latvoja ja tunnetta, etteivät hiukset kasva, vaan vahvemmat, paksummat, kauniit ja hyvinvoivan näköiset pitkät hiukset.

Pro Longer –sarjan tuotteissa käytetty L'Oréal patentoitu Filler-A100-teknologia koostuu kahdesta ainesosasta (Filloxane & Polyquaternium). Filloxane-ainesosa pääsee vaikuttamaan hiuskuidun ytimessä ja sen hoitovaikutus keskittyy hiuskuidun heikentyneisiin kohtiin tehden hiuksista paksummat. Polyquaternium luo suojaavan kerroksen vahvistaen hiuskuitua erityisesti vahingoittuneissa kohdissa ja latvoissa. Lisäksi tuotteiden sisältämät aminohapot auttaa vahvistamaan hiuksia sekä estävät hiuksia vaurioitumasta.

Hoitosarjan tuotteista saa muodostettua täydellisen hoitorutiinin, joka uudistaa latvoja, vahvistaa pituuksia, vähentää kaksihaaraisia sekä tuo kiiltoa & pehmeyttä hiuksille: Pro Longer -shampoo (300 ml), -hoitoaine (200 ml), -hiusnaamio (250 ml) sekä hiuksiin jätettävä kevyt maitomainen hoitovoide (150 ml), joka myös suojaa hiuksia lämmöltä 2300C asteeseen saakka. Heikentyneitä latvoja välittömästi vahvistava Ends Filler Concentre-hoitotuote on sekä kampaamoissa tarjottavan palvelun että kotihoitotuotteiden tähtituote. Kampaamossa tuote (400 ml) on osa 3-vaiheista kampaamopalvelua, joka maksimoi hoidon tehokkuuden, tuo vahvuutta latvoille, pehmeyttä ja sileyttä hiuksille sekä vähentää jopa 66%:lla haaroittuneita hiuksia pitkäaikaisesti käytettäessä yhdessä Pro Longer –shampoo & -hiusnaamion kanssa. Asiakas voi helposti jatkaa kampaamohoidon vaikutusta kotona yksittäisen, kerran viikossa käytettävän Ends Filler Concentreampullin (15 ml) avulla.

Pro Longer –tuotesarja on saatavilla L'Oréal Professionnel -kampaamoista ja -jälleenmyyjiltä kesäkuussa 2020.

Arvioidut kuluttajasuositushinnat:

• hiusnaamio
  • ampulli
  • lehdistötiedote

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.