STEAMPOD 3.0 - uusi höyrysuoristusrauta by L'Oréal Professionnel x Rowenta

L’Oréal Professionnel yhteistyössä Rowentan kanssa kehitti ja patentoi v. 2012 lämpömuotoiluvälineen, STEAMPOD’in, joka hyödyntää höyryä hiusten suoristamisessa ja muotoilussa. Lopputuloksena pehmeät, kiiltävät ja sametinpehmeät hiukset sekä upea pitkäkestoinen suoristuskyky. Nyt uusin versio Steampod 3.0 on saatavilla kampaamoissa huhtikuussa 2020.

STEAMPOD’in avulla voi suoristaa hiukset tehokkaasti ja helposti sekä hellävaraisesti höyryn ansiosta. Lämmönsäätely 180-210 asteen välillä mahdollistaa tehokkaan suoristamisen jopa 50 astetta matalemmalla lämpöasteella, mikä tarkoittaa myös vähemmän vaurioita hiuksissa vs tavallisella suoristusraudalla tehtävä suoristus (vertailu tehty 15 käyttökerran jälkeen).

2 x nopeampi & 2 x sujuvampi* muotoilu tekee hiusten suoristamisesta helpompaa. Uuden kevyemmän ja pienemmän Steampodin tuote-ergonomian ja integroidun vesisäiliön ansiosta suoristaminen ja laineiden luominen hiuksiin ei koskaan ole ollut helpompaa. Höyry antaa mahdollisuuden volyymin säilyttämiseen myös hennoissa hiuksissa. Muotoilulaitteen kanssa käytettäväksi tulee 3 viimeisteilytuotetta, joissa on lämpösuoja: paksuille hiuksille tarkoitettu Cream- ja norm/hennoille hiuksille tarkoitettu Milk-muotoilutuote suojaamaan ja silottamaan hiuksia sekä seerumi antamaan lisäsuojaa tai käytettäväksi viimeistelytuotteena suoristamisen jälkeen. STEAMPOD’in menestys perustuu synergiavaikutukseen lämpötyökalun ja tuotteiden hoitavien koostumusten välillä – se tarjoaa ylimääräistä suojaa ja lopputulos kestää vielä pidempään.

(*instrumentaalinen testi vs tavallinen suoristusrauta)

Kuluttajasuositushinta 260€, muotoilutuotteet 21€

Lisätiedot: Jonna Rämänen

trade marketing manager L'Oréal Professionnel

jonna.ramanen@loreal.com /p.  0405880825

• l'oréal professionnel
  • hiustenmuotoilu
  • hiukset
  • kampaus
  • suoristusrauta

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.