YSL - Lumoavan kutsuva tuoksu—Black Opium Yves Saint Laurent Neon water EdP 30 ml

Lumoavan kutsuva Black Opium -tuoksu, jossa on pitaijan ja kahvin tuoksunootteja.

Yves Saint Laurent Black Opium Neon water EdP 30 ml.

Arvioitu kuluttajahinta 65 €.

Toimitusviikko 2.

BLACK OPIUM - NAISEN LUMOAVAN ADDIKTIIVINEN VOIMA

TÄHTIRAAKA-AINEENA ON PITAIJA JA KAHVI

Päivä muuttuu yöksi. Kaupunkien taivas on sävytetty vastustamattoman houkuttelevalla fuksian vaaleanpunaisella. Välitön kauneus. BLACK OPIUM -riippuvuuden värillisen valon välkkymänä, se lävistää yön mysteerin. Säteilevän oranssihtava kukka ja lohikäärmeen provosoiva rapeus tuovat uuden, elinvoimaisen ja naisellinen energisen tuoksun gourme-kahvin allekirjoitukseen.

UUSI PITKÄNOMAINEN MUOTO JA NEONSÄVYINEN JUICE

Pullo kimaltelee mustalla kimalteellaan, joka antaa BLACK OPIUM NEON WATER EDP:lle sen syvän rock-chic- tyylinsä. Siitä heijastaa eloisat nuotit sekä sen mehuisuus hehkuu neonpunaisena pullon pyöreän läpinäkyvän ikkunan läpi ja bambun raoista.

Lisätietoja:
L’Oréal Finland Oy