Edullinen kertaluotto Kertaluotto.comista

Kertaluotto.com on luotettava asiantuntija lainojen vertailussa. Täyttämällä lainahakemuksen kotisivuillamme, yhdistämme sinut aina edullisimmalla lainantarjoajalla useiden eri pankkien ja yksityisten rahoituslaitosten joukosta.

Voit hakea kauttamme lainaa jopa 70 000 euroon saakka, 1–15 vuoden maksuajalla lainasummasta ja yleisistä lainaehdoista riippuen. Kilpailutamme kertalainat nopeasti ja varmasti. Kun täytät lainahakemuksen palvelussamme, saat lainallesi aina kilpailukykyisen koron, alkaen vain 4,5%. Lainahakemuksen lähettäminen ei sido sinua ottamaan lainaa ja lainojen kilpailuttaminen on sinulle täysin maksutonta.

Kertaluotto löytyy vertailemalla

Jokainen, joka on joskus vertaillut kertaluottojen ehtoja ja korkotasoa, on varmasti huomannut, että eri pankkien ja rahoituslaitosten tarjoamissa kertaluotoissa voi esiintyä suuriakin eroja. Lainan hakemisessa tulee aina ottaa huomioon useita eri tekijöitä, joten on ymmärrettävää, että kymmenien eri vaihtoehtojen joukosta on varsin vaikeaa valita kannattavinta vaihtoehtoa.

Asian kanssa ei kuitenkaan kannata jäädä yksin painimaan, sillä Kertaluotto.com on lainojen vertailuun erikoistunut lainapalvelu, joka kilpailuttaa puolestasi yhteistyökumppaniensa joukosta markkinoiden edullisimmalla korolla ja joustavimmilla ehdoilla varustetun kertaluoton. Voit täyttää lainahakemuksen ilman sitoumuksia sivuillamme mihin vuorokauden aikaan tahansa ja kokeilla, millaisilla ehdoilla ja korolla varustettua lainaa voit saada.

Hae kertaluotto yhdellä lainahakemuksella

Kertaluoton hakeminen useammasta eri paikasta samaan aikaan vaatii tietysti usean eri lainahakemuksen täyttämistä. Vai vaatiiko? Jos lähdet hakemaan kertaluottoa monesta eri paikasta omin käsin, niin kyllä, tällöin sinun tulee mitä todennäköisimmin täyttää erikseen useita eri lainahakemuksia jokaisen pankin ja rahoituslaitoksen kotisivuilla. Tämä voi olla varsin turhauttavaa varsinkin, kun näissä lainahakemuksissa kysytään aina täsmälleen samoja asioita.

Kun täytät lainahakemuksen palvelussamme, yksi hakemus riittää. Teemme yhteistyötä useiden eri pankkien ja rahoituslaitosten kanssa, joten voit saada useita lainatarjouksia välittömästi lainahakemuksen lähettämisen jälkeen. Näin sinulle jää arvokasta aikaa nimenomaan kertaluottojen vertaamiseen ja edullisimman lainan löytämiseen!

Kuka voi hakea kertaluottoa?

Se, kenelle kertaluottoa voidaan myöntää, riippuu täysin lainaa myöntävästä tahosta. Yleisesti ottaen kertaluottoja myönnetään niille hakijoille, jotka ovat iältään 18–25 vuotiaita (ikäraja riippuu lainantarjoajasta), asuvat Suomessa vakituisesta ja joilla ei ole maksumerkintöjä.

Tämän lisäksi hakijalta voidaan vaatia säännöllisiä kuukausituloja, mutta jos kertalaina on summaltaan hyvin pieni, säännöllisiä tuloja ei välttämättä edellytetä lainkaan. Myös suomalainen puhelinnumero ja verkkopankkitunnukset ovat yleisiä kriteerejä, sillä lainan hakuprosessi tapahtuu kokonaan sähköisesti, joten esimerkiksi lainasopimuksen allekirjoittaminen ja yhteydenpito lainantarjoajan kanssa tapahtuvat kokonaan verkossa.

Kertalaina ilman vakuuksia

Kertalaina ilman vakuuksia on laina, jota varten sinun ei tarvitse esittää vakuuksia tai lainantakaajaa. Vakuudettoman kertalainan hakeminen onnistuu helposti verkossa, lainahakemuksen täyttämiseen menee vain muutama minuuttia, eikä liitteitä välttämättä tarvita ollenkaan varsinkin, jos lainasumma on suhteellisen pieni.

Kertalainat ilman vakuuksia eivät ole automaattisesti kalliita kertalainoja, sillä sinun tulee vain muistaa vertailla kertalainoja huolellisesti keskenään. Vertailun ehdottomana etuna on se, että voit löytää markkinoiden edullisimman lainan vain muutamassa minuutissa, eikä lainaa ole pakko ottaa, jos et ole tyytyväinen saamasi lainatarjouksen ehtoihin.

Kertalainaa moneen eri tarpeeseen

Kertalainaa on mahdollista hakea moneen eri tarkoitukseen. Yksi vakuudettoman kertalainan parhaimmista eduista onkin se, että lainantarjoaja ei erikseen kysele, mihin käyttötarkoitukseen kertalaina aiotaan käyttää. Sillä ei siis ole väliä, jos suunnitelmasi muuttuvat kertaalleen lainasopimuksen allekirjoittamisen jälkeen, sillä voit itse päättää, mihin lainarahasi käytät!

Kertaluoton korko ja takaisinmaksu

Luoton hakemista kannattaa aina suunnitella tarkkaan. Jos et sovita lainasi takaisinmaksua oikein, voit joutua maksamaan edullisestakin kulutusluotosta turhia lisämaksuja, jos lainanmaksu myöhästyy. Kirjaa siis ylös kaikki kuukausittaiset menot ja tulot, ja sovita ne mahdollisimman hyvin suunniteltuun maksuaikatauluun, jonka pohjalta aiot luottoa lyhentää.

Luoton laina-aika riippuu pitkälti lainasummasta. Korkoa kertyy enemmän silloin, jos laina-aika on pitkä, eli mitä nopeammin maksat lainaa takaisin, sitä enemmän säästät koroissa ja kuluissa. Toki liian tiukka aikataulu voi puolestaan kostautua, jos et pysy kunnolla perässä lainan lyhennyksissä.

Voit vertailla kertaluottoja nopeasti ja luotettavasti lainapalvelussamme. Tällä tapaa pystyt myös vertailemaan eri lainantarjoajien lainaehtoja ja löytää vaihtoehtojen joukosta kertaluoton, jonka lainaehdot mukautuvat parhaiten omiin tarpeisiisi. Jos löydät sopivan lainatarjouksen, voit allekirjoittaa lainasopimuksen samalta istumalta, jolloin kertaluotto maksetaan ilmoittamallesi pankkitilille jopa saman päivän aikana.

• kertaluotto
  • kertaluotto.com