Uutinen -

​Lejokselle, Ki-Salille ja Juuranto Groupille myönnettiin WWF Green Office -sertifikaatti 24.6.2020

”WWF Green Office -sertifikaatti on osoitus siitä, että toimistomme ympäristöjärjestelmä on nyt laadittu ja toimipiste Espoon Keilaniemessä on tarkastettu eli auditoitu ja kehitystyö toimistomme ympäristövastuullisen toiminnan edelläkävijäksi on alkanut”, hehkuttaa projektista vastaava Laatupäällikkö Meeri Koponen.

”WWF Green Office -ympäristöjärjestelmä on osa yrityksessämme olevaa kokonaisvastuullisuushanketta.  Se yhdessä GPTW-saavutusten kanssa viestii arvoistamme ja tavastamme toimia myös ulkopuolisille sidosryhmille. Ajoitus toiminnan aloitukselle on täydellinen myös osana Lejoksen tulevan 100-vuotisjuhlavuoden (2021) toimintoja”, vahvistaa Lejoksen toimitusjohtaja Oskar Lindroos.

Pakkausratkaisuja yrityksille tarjoavan Ki-Salin toimitusjohtaja Jukka Linnatsalon mukaan ala on todellisessa murroksessa ja esimerkiksi uusia kompostoituvia, kierrätys- ja sivuvirtamateriaaleja hyödyntäviä ratkaisuja syntyy koko ajan. ” Tarjoamme asiakkaillemme kestävän kehityksen pakkausratkaisuja ja haluamme luonnollisesti myös itse toimistolla toimia mallikelpoisesti.”

Aina kun näet Green Office -merkin, tiedät, että viestissä on kestävän kehityksen ajatus mukana.

Tiedustelut

Laatupäällikkö Meeri Koponen, p. 050 910 8486