Euroopan suosituin kombuchan valmistaja lanseeraa täysin uudenlaisen makuvariantin - valikoima jo Suomen laajin

The GUTsy Captain Company laajentaa valikoimaansa ja tarjoaa hyvinvoinnista kiinnostuneille suomalaisille jälleen lisää juomavaihtoehtoja. Kevään 2022 uutuutena nähdään raikas vesimelonin ja mintun makuinen luomu kombucha.

Portugalilaisen The GUTsy Captain Companyn kombucha-valikoima on Suomen laajin, ja valmistajan tavoitteena on tarjota jokaisen suomalaisen mieltymykseen sopiva juoma. Uusi virkistävä vesimelonin ja mintun makuinen kombucha vie ajatukset kesään ja aurinkoon, juuri sopivasti kevään korvilla!

GUTsy Captain Companyn brändilähettiläs Antti Tuisku hehkuttaa GUTsyn laajaa valikoimaa:
"Jo valmiiksi kattava ja mahtava makuvalikoima laajenee entisestään, kun GUTsylta tulee Vesimeloni & Minttu -uutuusmaku. Esimerkiksi keikkabussissa ei tule sitä ongelmaa, etteikö kaikille löytyisi omaa lempimakua!"

GUTsy Captain Kombuchat ovat fermentoituja, teepohjaisia kombuchajuomia. Kombuchajuomat ovat hyvä vaihtoehto virvoitusjuomille, sillä ne sisältävät huomattavasti vähemmän sokeria kuin perinteiset virvoitusjuomat, ja ylimääräisen sokerin sijaan juomat sisältävät maitohappobakteereja. Kombucha sopii erityisen hyvin saunajuomaksi, urheilusuorituksen jälkeen palautumiseen ja esimerkiksi juhlien alkoholittomaksi vaihtoehdoksi.

GUTsy Captain Companyn teettämän kuluttajatutkimuksen mukaan 97% GUTsy Captain Kombuchaa kokeilleista kuvailevat juoman makua hyväksi tai erittäin hyväksi, ja 96% suosittelisi GUTsy Captain kombuchaa ystävilleen ja perheelleen.*

GUTsy Captain Kombucha -juomat valmistetaan aina huolella käsin ja viimeistellään täydellisen makuiseksi useiden viikkojen käymisprosessin aikana. Jokainen pullo sisältää vain korkealaatuisimpia raaka-aineita sekä GUTsy Captain Companyn omaa SCOBY-viljelmää, eikä lainkaan keinotekoisia makeutusaineita. Portugalilainen The GUTsy Captain Company on myös ensimmäinen kombuchan valmistaja Euroopassa, jonka valikoimasta löytyy täysin sokeriton ja kaloriton Zero-tuoteperhe.

Tuotetiedot:

Lisätietoja:
Katri Mutikainen, PR- ja Some-päällikkö, katri.mutikainen@lejos.fi

* Tutkimus on tehty 235 GUTsy Captain Kombuchan kuluttajan kesken Espanjassa ja Portugalissa.