HALO TOP ESITTELEE UUDEN JÄÄTELÖMAUN – STRAWBERRY CHEESECAKE

-Halo Top Strawberry Cheesecake -jäätelömaku tulee myyntiin K-ryhmän kauppoihin tammikuussa 2020 ja S-ryhmän kauppoihin maaliskuussa 2020

-Koko purkillinen jäätelöä sisältää 360 kilokaloria, minkä vuoksi sitä voi nauttia hyvällä omallatunnolla

Nyt lusikat valmiiksi! Halo Top tuo pakastealtaisiin ihka uuden jäätelön, Strawberry Cheesecake -maun. Uutuusmaku tulee täydentämään viittä merkin suosikkimakua, jotka lanseerattiin Suomessa elokuussa 2019.

Nyt juustokakun rakastajat pääsevät nauttimaan herkustaan jäätelön muodossa. Suussa sulava uutuus sisältää vaniljajäätelöä, mansikkaa, juustokakun palasia, lisäksi keksipyörre takaa makunystyröitä hivelevän elämyksen.

“Strawberry Cheesecake on yksi suosituimmista mauistamme, joten olemme innoissamme, että saamme tuoda sen myös suomalaisfaniemme saataville,” kertoo Doug Bouton, CEO Halo Top International. “Strawberry Cheesecake -maku tarjoaa suomalaisille faneillemme täydellisen makuelämyksen ja tyydyttää makeanhimon ilman huonoa omatuntoa,” jatkaa Justin Ball, President Halo Top International.

Strawberry Cheesecake -maku tulee myyntiin K-ryhmän kauppoihin tammikuussa 2020 ja S-ryhmän kauppoihin maaliskuussa 2020, tuotteen suositushinta on 6€. Tutustu lisää Halo Topiin osoitteessa www.halo-top.fi ja Instagramissa.

Lisätietoja:

Kaisa Kiintonen, Tuoteryhmäpäällikkö, Lejos, kaisa.kiintonen@lejos.fi

Kuva- ja näytepyynnöt:

Cati Nylund, PR-ja SoMepäällikkö, Lejos, cati.nylund@lejos.fi
Emmi Raussi, PR- ja SoMepäällikkö, Lejos, emmi.raussi@lejos.fi

Lisätietoa Halo Top Creamerysta

Halo Top Creamery:n on perustanut Los Angelesissa entinen lakimies ja nykyinen jäätelöintoilija - Justin Woolverton. Etsiessään terveellisempää jäätelövaihtoehtoa nautittavaksi, Woolverton päätti tehdä oman kevyen jäätelöreseptin yksinkertaisista aineksista omassa kotikeittiössään. Sittemmin Halo Topin korkeaproteiininen jäätelö on saavuttanut kulttimaisen suosion, joka ajoi brändin tunnettujen kilpailijoiden ohi. Laadukkaista ja herkullisista raaka-aineista valmistettu Halo Top® tarjoaa kuluttajille premium-jäätelöitä, joista on tullut mitä täydellisin tapa nauttia jäätelöstä hyvällä omallatunnolla. Halo TopTM lanseerattiin Suomessa elokuussa 2019 ja jäätelöt ovat myynnissä ympäri maailman valikoiduilla jälleenmyyjillä. Lue lisää yrityksestä halo-top.fi -sivustolla ja osallistu keskusteluun Halo Topin Instagram-tilillä @HaloTopFinland.

Linkit