Halo Top tuo Suomeen vähäkaloriset kaurajäätelöt

Vähäkalorisista ja proteiinirikkaista premium-jäätelöistä tunnettu Halo Top tuo tänä keväänä jäätelöaltaisiin kaksi vähäkalorista kaurapohjaista jäätelöä sekä vähäkalorisen puikkouutuuden monipakkauksessa. Uutuudet löytyvät K-kaupoista.

Kuluttajien toiveesta Halo Top lanseeraa kaksi suussa sulavaa kaurapohjaista jäätelöä Suomen markkinoille. Toinen maku valloittaa suklaan ja maapähkinävoin yhdistelmällä. Toinen jäätelöistä on suloinen suolaisen ja makean liitto herkullisen täyteläisellä karamellilla ja rapeilla suklaapäällystetyillä pretzeleillä. Halo Top Plant Based -kaurajäätelöt ovat vegaanisia ja markkinoiden ainoat vähäkaloriset kasvipohjaiset jäätelöt. Nämä jäätelöt maistuvat takuulla myös perinteisten, maitopohjaisten jäätelöiden ystävälle.

Kevään jäätelöuutuudet eivät toki jää tähän, vaan Halo Top tuo kauppoihin myös vähäkalorisen maitopohjaisen vaniljapuikon monipakkauksessa. Rapeaa vohvelia, suussa sulavaa suklaata ja täyteläistä vaniljajäätelöä sisältävä puikko on kesän hittimaku. Pakkaus sisältää kolme jäätelöpuikkoa.

Uutuudet ovat myynnissä hyvin varustettujen K-kauppojen pakastealtaissa.

Halo Top kaurajäätelöt

Tuotetiedot:
Caramel Chocolate Pretzel 380 kcal, 473ml, tuote on saatavilla hyvinvarustelluista K-kaupoista.
Peanut Butter Chocolate overload 380 kcal, 473ml, tuote on saatavilla hyvinvarustelluista K-kaupoista.
Vanilla Crunch -jäätelöpuikko 166 kcal per puikko, 3x90ml, tuote on saatavilla hyvinvarustelluista K-kaupoista.

Lisätiedot sekä näytepyynnöt

Emmi Raussi, PR- ja SoMepäällikkö, emmi.raussi@lejos.fi