Hungry Chef tuo maailman metropolien herkut suomalaisiin aamiaispöytiin

“Viikonloppuisin on aikaa kokoontua yhteisen aamiaispöydän äärelle ja nautiskella pitkän kaavan mukaan perheen ja ystävien kesken. Aamiaisten merkitys on kasvanut ja niihin halutaan myös panostaa entistä enemmän. Etenkin viikonloppuaamiaisella on lupa nauttia ja herkutella. Hungry Chefin uudet leivontamixit tuovat helppoja vaihtoehtoja aamiaisille ja spontaaneihin herkkuhetkiin”, kertoo tuotepäällikkö Jukka Kamula Lejokselta.

Hungry Chef New Orleans Pancakes Mix 350g

Nämä herkulliset, New Orleansin pancakes-ravintoloista inspiraationsa saaneet paksut pannukakut ihastuttavat viikonlopun brunssipöydässä. Paistamiseen käy tavallinen paistinpannu. Mittaa puolet pussin sisällöstä kulhoon ja lisää 2,4 dl maitoa. Taikina on helppo sekoittaa ja pannukakuista tulee täydellisen paksuja! Puolikkaasta pussista tulee noin 6 paksua pannukakkua.

Ainesosat: vehnäjauho, sokeri, kananmunajauho, voijauho (maitoa), nostatusaineet (e450, E500), emulgointiaineet (e472b, e477), suola.

Hungry Chef Pariisin Crepes Mix 350g

Hungry Chef Crépes Mixillä voi valmistaa ohuita ja herkullisia kreppejä, jotka vievät makumatkalle Pariisin kapeille kujille ja perinteisen Créperien tunnelmaan. Mittaa kulhoon puolet pussin sisällöstä (3 dl), lisää 4,4 dl vettä ja sekoita. Krepit ovat heti valmiita paistettaviksi. Puolikkaasta pussista tulee noin 6 kreppiä. Krepit maistuvat niin suolaisen kuin makean täytteen kanssa – kokeile esimerkiksi hilloa, maapähkinävoita, banaania tai hunajaa. Suolaisten lettujen ystävä voi herkutella esimerkiksi savukala- tai sienitäytteellä.

Ainesosat: vehnäjauho, kananmunajauhe, sokeri, voijauhe (MAITO), maissitärkkelys, emulgointiaineet (E472b, E477), suola, luontaisia aromeja

Ainesosat: vehnäjauho, ruskea sokeri, suklaahippu (sokeri, kaakaotahna, kaakaovoi, emulgointiaine: E322 (soija)), kaurajauho, kaurahiutale, kananmunan keltuaisjauhe, nostatusaine: E450, E500, mallasuute (OHRA), kananmunan valkuaisjauhe, luontainen aromi

Pakkaukset ovat PE-muovia, joten ne voidaan kierrättää muovina tai hävittää muun energiajätteen kanssa.

Lisätiedot:

Säde Svar, Lejos