JOULUKAUSI JA VAAHTOKARKIN MAKUINEN NOCCO SKUMTOMTE OVAT TAAS TÄÄLLÄ

Vaahtokarkkien makuinen Skumtomte saapuu jälleen ilahduttamaan suomalaisia jo valmiiksi ihanan joulusesongin keskelle. Skumtomte lanseerattiin ensimmäistä kertaa 2016 ja oli heti yksi kysytyimmistä NOCCO-mauista markkinoilla.

- Haluamme hemmotella suomalaisia tällä paljon pyydetyllä joululanseerauksella nyt juhlakauden kynnyksellä. Kovan kysynnän vuoksi rajoitettu erä juomia ehtii vain nopeimpien joulupöytään, joten kannattaa olla tarkkana heti, kun tuotteet saapuvat kauppoihin. Ei joulua ilman joulu-NOCCOa! sanoo Johanna Hermans, Brand manager, NOCCO Finland.

NOCCO Skumtomte on hiilihapotettu ja sisältää BCAA-aminohappoja (3000 mg), vihreäteeuuteetta, kofeiinia ja kuutta eri vitamiinia. Kaikkien NOCCO-tuoteperheen tuotteiden tapaan tämäkin maku on täysin sokeriton ja sopii nautittavaksi ennen tai jälkeen treenin tai sen aikana.

NOCCO Skumtomte on saatavilla 22.10. alkaen rajoitetun ajan. Suositushinta on 2,95 €.

Iloista joulua toivottaa NOCCO!

Lisätietoa, kuvia ja tuotenäytteitä: Mikael Lindgren, Communications Manager, NOCCO
E-mail: mikael.lindgren@barebells.se, puh: +46 768 798 513

Johanna Hermans, Brand Manager, NOCCO
E-mail: johanna.hermans@nocco.fi, puh: +358 40 154 5549

-------

NOCCO on funktionaalinen virvoitusjuoma, jossa yhdistyvät hyvä maku, sokerittomuus sekä funktionaaliset raaka-aineet. Tuotteen taustalla on ruotsalainen yritys No Carbs Company, joka lanseerasi ensimmäisen tuotteensa joulukuussa 2014 Ruotsissa ja on sittemmin laajentanut toimintaansa yli 30 eri markkinoille.

Are you NOCCO enough?

• Elintarvikkeet