Uutinen -

Grillaamalla tukea lasten hyvinvoinnille – Linde lahjoittaa SOS-Lapsikylälle 5 senttiä jokaisesta komposiittipullossa myydystä nestekaasusta

Oy Linde Gas Ab lahjoittaa SOS-Lapsikylälle 5 senttiä jokaisesta 5 tai 10 kg:n komposiittipullossa myydystä AGA-nestekaasusta. Kampanja on voimassa koko vuoden 2023, ja se koskee kaikkia AGA-nestekaasua myyviä jälleenmyyntipisteitä sekä AGA-nestekaasuautomaatteja. Myyntipisteitä on Suomessa kaikkiaan yli 2 000.

Linde on tukenut SOS-Lapsikylän toimintaa Suomessa jo vuosien ajan. Yhteistyö alkoi kesäisillä nestekaasukampanjoilla, mutta on vuosien kuluessa vakiinnuttanut muotonsa pitkäjänteisenä yhteistyönä, joka näkyy kuluttajille erityisesti AGA-nestekaasun myyntipisteissä ja markkinoinnissa.

”Vastuullisuus ja yhteisöllisyys ovat Lindelle tärkeitä arvoja. Meistä on yrityksenä hienoa olla mukana tukemassa tärkeää työtä, jota SOS-Lapsikylässä tehdään. Lasten ja nuorten hyvinvoinnin edistäminen on panostamista tulevaisuuteen, ja tässä haluamme olla mukana”, kertoo Linden nestekaasuliiketoiminnasta vastaava Johan Ginman.

Kesä on nestekaasun todellinen huippusesonki, sillä kuluttajat käyttävät nestekaasua ennen kaikkea grillaukseen. Nestekaasu onkin pullomäärissä mitattuna Linden suurin kaasupullotuote. Komposiittipullo on suosituin nestekaasun pullotyyppi, sillä se on kevyt kantaa ja käsitellä, ja lisäksi pullon läpinäkyvyyden ansiosta kaasu ei pääse yllättäen loppumaan.

SOS-Lapsikylä on voittoa tavoittelematon lastensuojelujärjestö, jonka tavoitteena on, että jokainen lapsi ja nuori saa tarvitsemansa tuen kasvaakseen mahdollisuuksiensa mittoihin.

Lisätietoja:
Johan Ginman