Ukrainan tilanteella ei vaikutusta Linden toimituksiin Suomessa

Ukrainan tilanteella ei ole suoraa vaikutusta Linden kaasutoimituksiin Suomessa. Linden Suomessa myytävät kaasut valmistetaan pääsääntöisesti Suomessa ja muissa Pohjoismaissa.

Noudatamme sataprosenttisesti kaikkia asiaankuuluvia kansainvälisiä pakotteita.

Seuraamme tilanteen kehittymistä, mutta tällä hetkellä näköpiirissämme ei ole muutoksia toimitusvarmuuteemme.

• Energiakysymykset

Linde

Linde on maailman johtava teollisuuskaasu- ja teknologiayritys, jonka liikevaihto vuonna 2020 oli 27 miljardia dollaria (24 miljardia euroa). Missiomme on making our world more productive – tätä tehtävää toteutamme joka päivä toimittamalla asiakkaillemme korkealaatuisia tuoteratkaisuja, teknologioita ja palveluja, jotka tekevät asiakkaistamme menestyneempiä ja auttavat ylläpitämään ja suojelemaan planeettaamme.

Yhtiö palvelee monia eri toimialoja, kuten kemianteollisuutta ja jalostamoja, elintarvike- ja juomateollisuutta, elektroniikkateollisuutta, terveydenhuoltoa sekä konepaja- että metalliteollisuutta. Linden teollisuuskaasuja käytetään lukemattomissa sovelluksissa, elintärkeää happea sairaaloissa, erikoispuhtaita kaasuja elektroniikan valmistuksessa, vetyä puhtaissa polttoaineissa, ja paljon muuta. Linde toimittaa myös viimeisintä tekniikkaa edustavia kaasunjalostusratkaisuja tukemaan asiakkaiden laajentumista, tehokkuuden parantamista ja päästöjen vähentämistä.

Lisätietoja yrityksestä ja sen tuotteista ja palveluista: www.linde-gas.fi tai www.linde.com

Milla Huovila

Lehdistön yhteyshenkilö Communications Manager, Linde Finland +358 50 3813 134