LK CubicSecure

LK CubicSecure – Uuden sukupolven innovatiivinen vedenvalvontayksikkö

Markkinoiden pienikokoisin laite LK CubicSecure mittaa vedenkulutuksen reaaliajassa ja havaitsee vuodot välittömästi. Vedenvalvontayksikkö suojaa kotia vesivahinkojen ja rikkoutuneiden putkien aiheuttamilta vaurioilta.

LK CubicSecure on kehitetty ja valmistettu Ruotsissa ja sen kehittynyt vedenmittausteknologia perustuu ultraääniantureihin, jotka mittaavat veden virtausta jatkuvasti. Ultraäänianturit mittaavat tarkasti ja täsmällisesti, mikä mahdollistaa pientenkin virtausten lukemisen. Havaitakseen pienimmätkin vuodot LK CubicSecuressa on paineanturi, joka mittaa painetta jatkuvasti. Kerran vuorokaudessa venttiili sulkee vedentulon ja mittaa paineen havaitakseen pienimmätkin poikkeamat. Se tapahtuu useimmiten yöllä, kun vettä ei ole käytetty vähään aikaan.

Markkinoiden pienin koko

Kompaktin muotoilun ansiosta LK CubicSecure on helppo asentaa ja se sopii esimerkiksi jakotukkikaappeihin. Tuotteen asentaminen on helppoa sen EuroCone-liitäntöjen ansiosta, tasotiivisteillä, tai kierretiivistyksellä pellavalla ja putkikitillä. LK CubicSecuressa on kestävä tuentakohta asennusta varten, joka on suunniteltu niin, että sitä voi käyttää myös ruuvimeisselillä, jolloin siihen pääsee käsiksi mahdollisimman monesta suunnasta.

- LK CubicSecure toimii täysin itsenäisesti internet-yhteyttä, mutta sen yhdistäminen internetiin tarjoaa monia etuja. Tällöin voit saada ilmoitukset hälytyksistä, mahdollisuuden seurata omaa vedenkulutustasi ja ohjata LK CubicSecurea sovelluksemme kautta, toteaa LK Systemsin tuotepäällikkö Hampus Ramde.

- Kehitämme LK:ssa jatkuvasti tuotteitamme ja pyrimme luomaan älykkäitä ja kestäviä tuotteita ja järjestelmiä, jotka helpottavat asiakkaidemme jokapäiväistä elämää nyt ja tulevaisuudessa. LK CubicSecure auttaa sinua suojaamaan kiinteistösi vesivahingoilta. LK CubicSecure auttaa lisäämään tietoisuutta veden kulutuksesta ja auttaa siten asukkaita vähentämään sekä veden- että energiankulutustaan, mikä tasoittaa tietä vastuullisemmalle ja tiedostavammalle julkiselle ja yksityiselle kiinteistöalalle, toteaa Hampus lopuksi.

* Tutkimusten mukaan yksilöllisen mittauksen käyttöönotto vähentää vedenkulutusta noin 30 prosenttia. Keskivertoperheessä se vähentää vedenkulutuksen lisäksi myös hiilidioksidipäästöjä ja mahdollisia vuodoista aiheutuvia kustannuksia.

Helpompi ja älykkäämpi arki

​Helpompi ja älykkäämpi arki

​Helpompi, älykkäämpi ja kestävä – LK:lla me lähdemme aina siitä, että on olemassa parempi tapa tehdä asioita. Kaikessa mitä teemme suosimme innovaatiota paikalleen jäämisen sijaan ja selkeyttä monimutkaisuuden sijaan. Tällä vakaumuksella me LK:lla kehitämme älykkäitä tuotteita ja järjestelmäratkaisuja lämpö-, vesi- ja saniteettijärjestelmiä varten.

LK Systems OY
Huoltotie 4