Hartwall Arenasta jatkossakin Löfbergsin kahvia

Hartwall Arenasta jatkossakin Löfbergsin kahvia

Suomen kansallishalliksikin kutsutun Hartwall Arenan yleisö juo jatkossakin Löfbergsin kahvia. Ruotsalaisen kahvipaahtimon ja areenayhtiön yhteistyötä on jatkettu kolmella vuodella.

– Viime vuosien yhteistyö Löfbergsin kanssa on sujunut mainiosti, joten jatkosta ei ollut oikeastaan epäilystä. Löfbergs on sitoutunut yhteistyökumppani, joka haluaa tarjota kävijöillemme astetta maukkaampia elämyksiä yhtä intohimoisesti kuin mekin, Hartwall Arenan Commercial Director Eveliina Mikkola sanoo.

Hartwall Arena on Suomen suurin ja suosituin konsertti- ja jääkiekkoareena, jonka monipuoliset tapahtumat houkuttelevat katsomoihin yli miljoona kävijää vuosittain.

– Voimakkaat elämykset vaativat rinnalleen vahvan kahvin. Hartwall Arena on ollut tärkeä tekijä tunnettuustyössämme, joten yhteistyön jatkuminen on meille iloinen asia, Löfbergsin markkinointipäällikkö Lena Rodin toteaa.

Tummaa kahvia ja vahvaa kasvua
Löfbergs on kasvattanut Suomen myyntiään voimakkaasti viime vuosina. Yritys on profiloitunut tummapaahtoisen kahvin valmistajaksi, mikä onkin osoittautunut hyväksi valinnaksi. Vaikka Suomen kahvisegmentin kehitys muuten polkeekin paikallaan, tummapaahtoisen kahvin myynti kasvaa vuosittain noin 30 prosenttia.

Panostukset Hartwall Arenan kaltaisiin suuriin toimijoihin ovat tärkeä osa Löfbergsin strategiaa, joka tähtää yrityksen tunnettuuden parantamiseen Suomessa, yhdessä maailman johtavista kahvinjuojamaista.

-Suuret areenat tarjoavat mahdollisuuden moniin arvokkaisiin kohtaamisiin, jotka auttavat meitä kehittymään edelleen, Lena Rodin sanoo.

Lisätietoa:
Lena Rodin, markkinointipäällikkö, Löfbergs, puh. +46 54 14 01 15
Eveliina Mikkola, Commercial Director, Hartwall Arena, puh. +358 40 549 03 98

Aiheet

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 340 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa ja Kanadassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 1,9 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Coffee Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe, Percol, Green Cup, Kobbs ja SuperBonobo. www.lofbergs.fi

Leif Sjöblom

Lehdistön yhteyshenkilö Löfbergsin Suomen Out of Home -markkinoista vastaava johtaja + 46 70-248 84 67

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Corporate Communications +46 703 55 64 22

Löydä juuri oma vahvuutesi

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 300 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 2,7 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe ja Kobbs.

651 21 KARLSTAD