​Löfbergs jatkaa yhteistyötä Suomen kokkimaajoukkueen kanssa

​Löfbergs jatkaa yhteistyötä Suomen kokkimaajoukkueen kanssa

Löfbergs on Suomen kokkimaajoukkueen (Culinary Team of Finland) ylpeä, pitkäaikainen yhteistyökumppani. Yhteistyö kokkileijonien kanssa jatkuu tulevanakin vuonna, maajoukkueen valmistautuessa vuoden 2020 päätapahtumaan, kokkiolympialaisiin Saksan Stuttgartissa 14.–19. helmikuuta.

Suomen kokkimaajoukkue on kansallinen joukkue, joka edustaa maatamme kansainvälisissä kokkikilpailuissa. Maajoukkue valmistautuu kilpailuihin harjoittelemalla jatkuvasti eri osa-alueita parhaiden mahdollisten valmentajien ohjauksessa.

Kokkileijonat toimivat samalla Suomen ruokasuurlähettiläinä ja levittävät tietoa suomalaisesta ruokakulttuurista ulkomaille. Keittiön ammattilaisina heidän tehtävänään on lisäksi jakaa ohjeita ja vinkkejä helpottamaan suomalaisten arkea.

Monipuolista, pitkäaikaista yhteistyötä
Löfbergs on toiminut Suomen kokkimaajoukkueen yhteistyökumppanina jo vuodesta 2013. Yhteistyö ei ole pelkkää sponsorointia: kokkimaajoukkue on ollut mukana Löfbergsin järjestämissä tapahtumissa ja mm. laatinut kahvin sävyttämän ateriakokonaisuuden Löfbergsin kahviekspertin Anna Nordströmin kanssa. Löfbergsin Suomen maajohtaja Leif Sjöblom on tyytyväinen yhteistyöhön.

- Kokkimaajoukkue tarjoaa meille inspiroivan ja relevantin viitekehyksen. Yhteistyö on palkitsevaa niin meidän kuin maajoukkueenkin kannalta. Me saamme joukkueelta innostavaa sisältöä, asiantuntijuutta ja yhteisnäkyvyyttä, ja pystymme osaltamme tukemaan kokkileijonia kunnianhimoisissa tavoitteissaan, Leif Sjöblom summaa.

Yhteistyö saa kiitosta myös kokkimaajoukkueen suunnalta. Maajoukkueen toiminnanjohtaja Tapio Laine kiittelee Löfbergsiä yhteistyön pitkäjänteisyydestä ja tuotteen laadusta.

- Löfbergs on tehnyt kanssamme yhteistyötä jo usean vuoden ajan. Pitkän aikavälin kumppanuus tuo yhteiseen tekemiseen varmuutta, syvyyttä ja monimuotoisuutta. Löfbergs on kansainvälisen tason kahvi, jonka makupaletti on monipuolinen – myös ruoan kanssa, Tapio Laine kommentoi.

Lisätietoja:
Leif Sjöblom, Suomen Horeca maajohtaja, Löfbergs, +46 70 248 8467

Kokkimaajoukkueeseen voi tutustua osoitteessa www.ctof.fi ja joukkue löytyy sosiaalisesta mediasta nimellä Culinary Team Finland.

Aiheet

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 350 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa ja Kanadassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 1,9 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe, Percol, Green Cup, Kobbs ja SuperBonobo. www.lofbergs.fi

Leif Sjöblom

Lehdistön yhteyshenkilö Löfbergsin Suomen Out of Home -markkinoista vastaava johtaja + 46 70-248 84 67

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Corporate Communications +46 703 55 64 22

Löydä juuri oma vahvuutesi

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 300 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 2,7 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe ja Kobbs.

651 21 KARLSTAD