OLO Groupin ja Löfbergsin yhteistyö jatkuu

OLO Groupin ja Löfbergsin yhteistyö jatkuu

Ravintolaryhmä Olo Group Oy ja kahvipaahtimo Löfbergs ovat päättäneet jatkaa onnistunutta yhteistyötään.

Olo Groupin yhtiökumppani Pekka Terävä kertoo: ”Jatkamme Löfbergsin kanssa yhteistyötä tästä eteenpäin. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Löfbergsiin ja heidän tarjoamaansa korkealaatuiseen kahviin, joka tuo pisteen i:n päälle ravintoloissamme.”

Lörbergsin OOH toiminnasta ja markkinoinnista vastaava Leif Sjöblom kommentoi: ”Olemme iloisia ja ylpeitä yhteistyöstä Olo Groupin kanssa. Yhteistyömme on ollut onnistunutta ja päätös jatkosta tuntuu mahtavalta. Erinomaisen makuinen kahvimme pääsee oikeuksiinsa korkeatasoisissa ravintoloissa.”

Olo Group Oy koostuu Michelin-palkitun ravintola Olon ympärille kasvaneista erinomaisista ravintoloista ja rajat rikkovista ateriointielämyksistä. Olo Group Oy omistaa mm. Ravintola Olon ja Garden by Olon, Ravintola Emon, Ravintola Nuden sekä Villa Störsvikin.

Löfbergs on yksi Pohjoismaiden suurimmista perheomisteisista kahvipaahtimoista. Yrityksessä toimii 280 työntekijää ja sen liikevaihto on n. 150 M€uroa. Löfbergsin pääpaahtimo sijaitsee Ruotsin Karlstadissa ja yrityksellä on myös omat paahtimot Tanskassa sekä Latviassa. Löfbergs perustettiin vuonna 1906 ja on nykyään yksi maailman suurimmista ekologisen ja Reilun kaupan kahvin maahantuojista.

Yhteyshenkilöt:
Olo-Group, Pekka Terävä, pekka.terava@olo-ravintola.fi
Löfbergs, Leif Sjöblom, leif.sjoblom@lofbergs.se

Kategoriat

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 340 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa ja Kanadassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 1,6 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe, Percol, Green Cup, Kobbs ja SuperBonobo. www.lofbergs.fi

Leif Sjöblom

Lehdistön yhteyshenkilö Löfbergsin Suomen Out of Home -markkinoista vastaava johtaja + 46 70-248 84 67

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Corporate Communications +46 703 55 64 22

Löydä juuri oma vahvuutesi

Löfbergsin kahvipaahtimo on vuonna 1906 perustettu ruotsalainen perheyritys. Yrityksen palveluksessa on nykyään 300 kahvin ystävää Pohjois-Euroopassa. Yhteistä meille on intohimo hyvään kahviin, trendien seuraamiseen ja kestävän kehityksen tukemiseen. Liikevaihtomme on 2,7 miljardia Ruotsin kruunua, ja olemme yksi maailman suurimmista luomukahvin ja Reilun kaupan kahvin ostajista. Löfbergs on osa Löfbergs Groupia, joka omistaa myös tavaramerkit Peter Larsen Kaffe ja Kobbs.

651 21 KARLSTAD