Laadukkaat liikelahjat, mainoslahjat ja mainosvaatteet LOGOLLA

Logolla on keskittynyt myymään paremman näköisiä, laadukkaita yrityslahjoja ja mainostuotteita. Valikoimasta löydät kaikki mainoslahjat ja liikelahjat, mutta tuotevalikoima on perinteisiin liikelahjataloihin verrattuna nykyaikainen, nuorekas ja laadukas. Logolla ei ole keskittynyt kaikista edullisimpiin tuotteisiin, vaan jokainen tuote erottuu edukseen visuaalisesti ja laadullisesti. Laadukas ja visuaalisesti kaunis tuote antaa myös paremman mahdollisuuden yrityksille viestiä omia arvojaan, graafisen ohjeistuksen mukaisesti

Brändin rankentaminen mainostuotteiden avulla on asia, joka useasti unohtuu mainoslahjojen tilausvaiheessa. Useimmiten yrityksen markkinointiin halutaan panostaa jollain muulla tavalla kuin ostamalla mainos- ja liikelahjoja. Yritykset eivät aina ajattele sitä, että mainoslahjat ovat erittäin edullinen ja tehokas markkinointi-investointi, jos mainostuote on valittu oikein. Mainostuotteen olisi hyvä vastata yrityksen omia arvoja ja graafista ilmettä. Mieti siis minkälaisen viestin haluat välittää mainoslahjojen avulla.

Logolla –valikoimasta löydät laajan valikoiman erilaisia yrityksille suunnattuja laadukkaita tuotteita kuten esimerkiksi mainoskyniä, juomapulloja, reppuja ja monia muita liikelahjoja sekä mainoslahjoja. Kaikkia näitä yhdistää hyvän ulkonäön lisäksi korkea laatu.

mainoskynät

Mainoskynät eli kynät omalla logolla ovat niitä perinteisiä mainoslahjoja, joita annetaan messuilla ja muissa tapahtumissa. Niitä näet yritysten konttoreilla ja myyjät antavat mainoskyniä lahjaksi esimerkiksi asiakastapaamisissa. Me Logolla haluamme tarjota jokaiselle yritykselle parhaiten omaa brändiä vastaavat mainoskynät ja muut mainoslahjat, huomioiden asiakkaan budjetti. Valikoimassa on paremman näköisiä ja korkealaatuisia kyniä, joiden hinnat eivät kuitenkaan ole mielestämme liian arvokkaita, varsinkin silloin, kun olet valmis tilaamaan yli 500 kynää.

Laadukkaat hupparit painatuksella

Mainosvaatteet ovat aina suosiossa ja niitähän meiltä saat, mutta mainostekstiileissä olemme keskittyneet paremman näköisiin tuotteisiin, jotka ovat laadukkaita. Meiltä saat lippikset, takit, hupparit, collegepaidat, pikeepaidat, t-paidat ja monia muita mainostekstiilejä. Kaikkia tuotteita yhdistää hyvä ulkonäkö ja korkea laatu. Muodikkaan näköisiä ekologisia vaatteita meillä on valikoimassa todella paljon ja niitä olemme jo vuosia myyneet. Ekologisuus ja eettisyys ovat meille lähellä sydäntä.

Olemme vuosia toimineet liikelahja-alalla ja tiedämme hyvin mainostuotteiden tason. Me erotumme kilpailijoista muun muassa sillä, että myymme niitä tuotteita, joita itse ostaisimme. Logolla tuotteiden arvoihin kuuluu korkea laatu, hyvä ulkonäkö ja käytännöllisyys – ekologisuutta unohtamatta!

Ota yhteyttä, mikäli haluat parempia mainoslahjoja, liikelahjoja ja mainostekstiilejä.

Logolla

Metsänneidonkuja 6

Puh. 0207107470

logolla@logolla.fi

www.logolla.fi

• Myynti

Logolla myy laadukkaita ja tavallisesta edukseen poikkeavia mainoslahjoja ja liikelahjoja sekä yritystekstiilejä. Meiltä saat tyylikkäät, brändi-imagoon sopivat mainostuotteet edullisesti - laadusta tinkimättä!

Patrik Puustinen

Lehdistön yhteyshenkilö Myyntimies