Kanarian saarten kaunein saari houkuttelee suorilla lennoilla myös maakunnista

Lomamatkojen tulevan talvikauden uutuuskohde La Palma – ”La isla bonita”, on saanut asiakkailta innostuneen vastaanoton. Tämä monelle Kanariansaaria jo kolunneelle matkailijalle vielä tuntematon kohde tarjoaa lomailijalle huikeita maisemia, koskematonta luontoa ja hienon ympäristön rentouttavalle lomalle.

Lomamatkojen tuotekehityksestä vastaavan Tiina Saaren sanoin: ”La Palma on uskomaton sekoitus tuliperäistä maaperää yhdistettynä hienoihin rantoihin ja Madeiran kaltaiseen upeaan luontoon. Tämä kaikki on koettavissa yhdellä kompaktinkokoisella saarella, joka on pinta-alaltaan vain hieman Manner-Ahvenanmaata suurempi.
Kohde on otettu Lomamatkojen asiakaskunnassa hyvin vastaan ja myynti on alkanut vauhdikkaasti, etenkin maakunnista.

Vaellusreittejä ja vaihtelevaa maastoa
La Palma on kuin tehty myös aktiivisempaa lomaa toivovalle ja sitä voi kehua vaeltajien paratiisiksi. Patikointi vaihtelevassa, osin lähes koskemattomassa maastossa on palkitseva elämys: rotkot, kalderat, laakeripuumetsät ja tulivuorireitit ovat jotain ainutkertaista. Saaren korkeimpana huippuna kohoaa tulivuori Roque de los Muchachos 426 metriin. Huipulle kiipeäminen on pyritty tekemään helpoksi; kipuamaan pääsee useita eri patikointireittejä pitkin saaren eri puolilta. Patikoinnin lisäksi saarella voi harrastaa mm. maasto- ja maantiepyöräilyä, surffailua, ratsastusta ja tietenkin luonnon tarkkailua.

Mukavat suorat lennot La Palmaan

Lomamatkat lentää La Palmaan ensi talvena suorilla lennoilla Helsingistä alkaen 22.12. ja maakuntakentiltä - Joensuusta, Kokkolasta, Kuopiosta, Lappeenrannasta, Oulusta ja Porista -  17.2. alkaen. Lomalaiset voivat valita lomakohteekseen eloisan Los Cancajosin, eteläkärjen Fuencalienten tai rannoistaan tunnetun Puerto Naosin, joka on Lomamatkojen ohjelmassa omatoimikohteena.

La Palmassa lomailija voi nauttia aidosta paikallistunnelmasta, ainutlaatuisista luontoelämyksistä ja laatulomasta hyvissä puitteissa. Kanariansaarilla on siis nyt jotain ihan uutta tarjottavanaan suomalaisille lomalaisille aina lapsiperheistä rauhallista lomatunnelmaa arvostaviin aikuisiin asti.

Lisätietoa:

Tuotekehitysvastaava Tiina Saari p. 050 464 7680,tiina.saari@lomamatkat.fi
Markkinointipäällikkö Jenni Juuvinmaa p. 050 393 4736, jenni.juuvinmaa@lomamatkat.fi

sähköposti: viestinta@lomamatkat.fi

Lomamatkat ja Matkavekka ovat matkanjärjestäjä Primera Holidays Oy:n tuotemerkkejä. Primera Holidays Oy kuuluu pohjoismaiseen Primera Travel Group -matkanjärjestäjäkonserniin, joka toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Islannissa. Konsernilla on kahdeksan omaa lentokonetta, jotka liikennöivät Primera Air -yhtiön väreissä.

• kanariansaaret
  • la palma