Meru Networks lanseeraa AP400 Mobile Edge

Innovatiivinen AP400 Mobile Edge käyttötaso perustuu uuteen laitteistoarkkitehtuuriin, ja sisältää Merun patentoidun virtualisoidun langattoman LAN (WLAN) teknologian. Käyttötaso palvelee hyvin uuden sukupolven mobiililaitteiden, kuten iPadin, iPhonen ja muiden multimedia-applikaatioiden käyttöä. Sen tarkoituksena on varmistaa erityisesti IT-organisaatioiden saumaton siirtyminen pois Ethernet -verkosta, joka usein vaatii kallista ylläpitoa. AP400 käyttötaso on suuniteltu ratkaisevasti vähentämään tarpeettomia investointeja Ethernettiin.

Ohessa lehdistötiedote Word-dokumenttina.

• Tietokone, Televiestintä, IT

• langaton verkko

Meru Networks

Meru Networksin ensiluokkainen Wireless LAN-arkkitehtuuri on kustannustehokas, luotettava ja operationaalisesti yhtä helppo kuin kiinteä verkko, mutta sen etuna on liikkuvuus. Vuonna 2002 perustettu Meru Networks ja sen ohjelmaratkaisu edustaa innovatiivista, mutta standardeihin perustuvaa lähestymistapaa langattomiin ratkaisuihin jotka käyttävät virtualisointitekniikkaa. Yritykset pystyvät siirtämään liiketoimintakriittisiä sovellutuksia kiinteistä verkoista langattomiin verkkoihin ja täten siirtymään täysin langattomaan toimintaympäristöön. Merun ohjelmaratkaisua käytetään kaikilla suurimmilla vertikaalisilla markkinoilla, mukaanlukien Fortune 500 yrityksiä. Nämä käsittävät terveydenhuollon, koulutuksen, vähittäiskaupan, teollisuuden ja ravintola-alan alan yrityksiä sekä julkisen sektorin organisaatioita. Merun pääkonttori on Kaliforniassa (Sunnyvale) ja sillä on liiketoimintaa Pohjois- ja Etelä-Amerikassa, Euroopassa, Lähi-idässä ja Aasiassa. Saadaksesi lisätietoja, katso www.merunetworks.com.

Trine C. Hill

Lehdistön yhteyshenkilö Meru networks EMEA +46 708 45 7793