Kesäkamu Tri Tolonen Saltbalans Super – nesteenpoistoon ja turvonneille jaloille

Jalkojen turvotus on varsin yleistä esimerkiksi lämpimällä säällä ja seisomatyössä. Tri Tolonen Saltbalans Super poistaa turvotusta, tukee laihdutusta ja virkistää väsyneitä jalkoja.

Näin SaltBalans Super toimii:

• magnesium tasapainottaa elektrolyyttitasapainoa. Se myös poistaa ylimääräistä nestettä vähentäen siten turvotusta.
  • Lisäksi magnesium helpottaa suonenvetoa ja kramppeja, sillä se edistää hermoston ja lihasten normaalia toimintaa.
  • Rautamyrtti virkistää jalkoja, edistää jalkojen verenkiertoa ja auttaa vähentämään niiden turvotusta.
  • Rannikkomännyn kuoriuute sopii seisomatyötä tekeville ja lentomatkustajille.
  • C-vitamiini vahvistaa verisuonia, sillä se edistää normaalia kollageenin muodostumista verisuonten normaalia toimintaa varten.

Tuotetietoa

• Pakkauksessa 100 tablettia
  • 2 tablettia päivässä tarpeen mukaan
  • Gluteeniton
  • Laktoositon
  • Hiivaton
  • Sokeriton

Hinta n. 13 €

Helposti saatavilla hyvinvoinnin verkkokaupoista, tavarataloista ja luontaistuotekaupoista!

Tuotenäytteet ja kuvat: Mariel.Eklund@midsona.fi