Puhtia kevääseen uusilla Friggs poretableteilla!

Puhtia kevääseen uusilla Friggs poretableteilla!

Vaivaako kevätväsymys? Kaipaatko helppokäyttöisiä vitamiineja? Friggs laajentaa suosittujen ravintolisiensä valikoimaa kahdella sokerittomalla poretabletilla.

ABCDE-pore on monivitamiini, jossa täysin uudenlainen trooppinen maku Appelsiini & Ananas. Sisältää 10 vitamiinia, mukaan lukien A-, C-, D- ja E-vitamiinit, foolihappo ja useita muita B-vitamiineja.

Kalsium + D+C-vitamiinit pore Appelsiinin & Greipin makuisena. Kalsium on tarpeellinen luuston pysymiselle normaalna. D ja k-vitamiinit edistävät luiden pysymistä normaaleina. Saat jättää hyvästit kuiville kalkkitableteille!

Muu Friggs valikoma:

• Monivitamiini
  • C-vitamiini (makuina cola, mustikka, appelsiini ja sitruuna)
  • Magnesium

Tuotteiden edut

• Vitamiinit ja mineraalit helposti nautittavassa muodossa

• Hyvä raikas maku

• Sokeriton

• Helppo ottaa matkalle mukaan

Annostus: 1 poretabletti liuotettuna lasilliseen vettä

Suositushinta: 1,89€

Saatavana hyvin varustetuista päivittäistavarakaupoista ja tavarataloista.

Lisätiedot ja tuotenäytteet: mariel.eklund@midsona.fi

Tunnisteet

Midsona kehittää ja markkinoi tuotteita kaikille, jotka haluavat huolehtia päivittäisestä hyvinvoinnistaan.

Midsona on Eurooppalainen, Pohjoismaiden johtava luomu- ja terveystuotteiden valmistaja ja visiomme on nousta Euroopan johtaviin yrityksiin.

Tarjoamme kattavan ja luotettavan tuotevalikoiman Pohjoismaiden johtavia luomuelintarvikkeita sekä terveys-, itsehoito- ja hygieniatuotteita. - Kaikkine keskiössä sinun hyvinvointisi ja terveytesi. Jokaista tuotettamme on kehitetty huolella ja tuotemerkkimme tunnistetaan laajasti ympäri pohjoismaita.

Löydät tuotteitamme päivittäistavarakaupoista, tavarataloista, luontaistuotekaupoista sekä apteekeista.

Yhteyshenkilö/-t

Mariel Eklund