Urtekram luomu hammastahnat

Urtekram luomu hammastahnat

Luonto tarjoaa hyviä raaka-aineita hammastahnan valmistukseen.

Urtekram hammastahnojen liitu on peräisin merenpohjasta, jonne se on muodostunut miljoonia vuosia sitten. Se on väriltään vaalean harmaata, kuten luonnonliidulla on tapana olla. Liidun lisäksi hammastahnat sisältävät runsaasti aloe veraa, joka suojaa ja hoitaa ikeniä. Tätä kaksikkoa täydentää mirha, joka on tunnettu desinfioivasta vaikutuksestaan. Luonnonmukaisesti tehdyt hammastahnat vaahtoavat vain vähän, mutta pesevät hampaat puhtaaksi.

Valikoimasta löytyy omat hammastahnat aikuisille ja lapsille.

Aikuisten hammastahnat ja maut

• Aloe vera hammastahna luomu 75ml. Raikas ja hedelmäinen appelsiinin maku.
  • Minttu & vihreä tee hammastahna luomu 75 ml. Raikasta mintun makua vihreällä teellä, sillä vihreän teen sisältämien polyfenolien on huomattu vaikuttavan positiivisesti hampaiden ja ikenien hyvinvointiin. Asiaa on tutkittu mm. Illinoisin yliopistossa Yhdysvalloissa.
  • Eukalyptushammastahna luomu 75ml. Vahva ja virkistävä maku.
  • Tea tree hammastahna luomu 75 ml. Antiseptinen vaikutus.

• Minttu hammastahna fluorilla 75 ml. Heille jotka haluavat hammastahnansa fluorilla

Lasten hammastahnat ja maut

• Lastenhammastahna luomu 75 ml. Fenkolin ja lakritsin houkutteleva yhdistelmä.
  • Tuttifruttihammastahna luomu 75 ml. Lasten suosikki, joka maistuu hennon hedelmäiselle.

Näillä hammastahnoilla tulee hampaanpesusta lasten leikkiä.