Ajankohtaiset Nordic Health -uutuudet

Uudenlainen tapa tukea vastustuskykyä

Nordic Health`n suusuihkeet ovat kätevä ja moderni tapa käyttää ravintolisiä. Huolellisten tieteellisten tutkimusten pohjalta kehitettyjen suihkeiden vitamiinit ja hivenaineet imeytyvät suun limakalvolta nopeasti suoraan verenkiertoon rasittamatta ruuansulatuselimistöä. Syksyn ajankohtaisilla uutuuksilla vastustuskyvyn tukeminen on helpompaa kuin koskaan.

Nordic Health -suusuihkeet ovat helppo ja kätevä tapa käyttää ravintolisiä, sillä niiden nauttimiseen ei tarvita vettä ja annostelu on helppoa. Tavanomaiset tabletit ja kapselit eivät sovi kaikille. Nielemisvaikeudet ovat yllättävän yleisiä, ja varsinkin ikääntyneiden ja lasten voi olla vaikea niellä ravintolisiä. Nordic Health -suusuihkeiden koostumus on suunniteltu imeytymään optimaalisesti suun limakalvolta. Vitamiinien ja hivenaineiden imeytyminen niistä on tutkitusti tehokkaampaa kuin tavanomaisista tableteista ja kapseleista. Koska suihkeen ainesosat imeytyvät suun limakalvolta, valmisteet sopivat erityisen hyvin myös alati kasvavalle joukolle vatsan ja suoliston imeytymishäiriöistä kärsiviä. Erilaisten suoliston imeytymishäiriöiden määrä on ollut viime vuosina voimakkaassa kasvussa.

Uudessa Nordic Health Sinkkisuihkeessa on 10 mg erittäin hyvin elimistöön imeytyvää sinkkibisglysinaattia. Suihkeessa on raikas, luontainen sitruunan ja limen maku. Sinkki edistää immuunijärjestelmän normaalia toimintaa. Lisäksi sinkki edistää myös näön, luuston, hiusten, ihon ja kynsien pysymistä normaaleina.
Nordic Health Immune Health -suihkeen koostumus on laadittu erityisesti vastustuskyvyn tueksi. Se sisältää vastustuskyvylle tutkitusti tärkeitä vitamiineja ja hivenaineita tasapainoisena yhdistelmänä. Suihkeessa on luontainen appelsiinin ja persikan maku. Sinkki, seleeni, C- D- ja A-vitamiini edistävät immuunijärjestelmän normaalia toimintaa.

Nordic Health -sarjan tuotteissa käytetään aina ekologisia pakkausmateriaaleja. Myös näiden tuotteiden pullot on valmistettu 100 % sokeriruokoperäisestä biomuovista, jolla on negatiivinen hiilijalanjälki.
Tuotteet eivät sisällä sokeria, gluteenia tai keinotekoisia väri- ja makuaineita. Sinkkisuusuihke on myös vegaaninen.

Nordic Health -tuotteet ovat saatavilla apteekeista ja terveyskaupoista. Suositushinta sekä Sinkkisuusuihkeelle että Immune Health -suusuihkeelle on n. 20 €.

Kategoriat

Midsonan laaja tuotevalikoima on kaikille, jotka haluavat huolehtia päivittäisestä hyvinvoinnistaan.

Midsona on eurooppalainen, Pohjoismaiden johtava luomu- ja terveystuotteiden valmistaja. Visiomme on nousta Euroopan johtaviin yrityksiin toimialallamme. Tarjoamme kattavan ja luotettavan tuotevalikoiman Pohjoismaiden johtavia luomuelintarvikkeita sekä terveys-, itsehoito- ja hygieniatuotteita. Tuotekehityksemme on jatkuvaa ja kaiken keskiössä on sinun hyvinvointisi ja terveytesi. Tuotemerkkimme tunnistetaan laajasti ympäri Pohjoismaita ja Suomessa valikoimamme on laajasti saatavilla päivittäistavarakaupoista, tavarataloista, luontaistuotekaupoista, verkkokaupoista sekä apteekeista.

Johanna Ronkainen