Äärimmäinen leikkaus- ja purkutyökalu

Ryobin UUSI johdoton puukkosaha on nopeampi kuin johdollinen. Ryobin uusi johdoton puukkosaha on äärimmäisen tehokas purkutyökalu.

Ryobin uudella puukkosahalla voi leikata helposti lähes mitä tahansa esimerkiksi uusia ikkunoita kiinnittäessä, hankalia nauloja ja nastoja leikattaessa tai puiden oksia sahattaessa. Lisäksi leikkaaminen sujuu nopeammin kuin johdollisella puukkosahalla!Ryobin UUSI johdoton puukkosaha on nopeampi kuin johdollinen

Ryobin uusi johdoton puukkosaha on äärimmäisen tehokas purkutyökalu.

Remontointi voi olla sotkuista, joten älä anna sähkö- ja jatkojohtojen olla tielläsi. Nauti johdottomuudesta ONE+-puukkosahan avulla. Parasta on, että sama akku sopii kaikkiin ONE+-valikoiman yli 50 työkaluun.

Ryobi on nikkaroivien isien, autoharrastajien tai innokkaiden huonekalujen entisöijien työkalu.

ONE+-sarjassa on tarjottu laajaa, yhdellä akulla toimivaa puutarha- ja sähkötyökalujen valikoimaa jo 20 vuoden ajan, vuodesta 1996 saakka. ONE+-järjestelmä onkin johdottomien järjestelmien ykkönen nikkaroijien keskuudessa ja sitä käyttävät miljoonat kotinikkarit ja perheet!

R18RS-0

Leikkaa johdollisia nopeammin

Purkutyöt ovat raskaita ja voimaa vaativia, ja yleensä ne tehdään ennen varsinaisten remonttihommien aloittamista. Ne halutaan siis yleensä alta pois niin nopeasti kuin mahdollista.

Ryobin innovatiivisuus näkyy myös UUDESSA puukkosahassa. Se leikkaa sähkösahaa* nopeammin, joten pääset nauttimaan valmiista jäljestä aiemmin.

Oikean terän käyttö

UUDESSA puukkosahassa on uudistettu puuterä, jonka leikkausteho on erinomainen. Terän kehityksessä on keskitytty hampaiden optimointiin, ja lisäksi 1,2 mm leikkausleveyden ansiosta leikkaaminen on 20 % nopeampaa kuin edeltävän sukupolven terissä (RAK06RB). Puuterä on yleisimmin käytetty terä, mutta on tärkeä muistaa aina valita leikattavaan materiaalin sopiva terä.

udessa ONE+-puukkosahasa on myös

UUSI
Anti-Vibe HandleTM -kahva – pehmentää työkalun tärinää, jotta leikkaaminen sujuu hallitummin ja mukavammin.

Paranneltu työkaluton teränkiinnike –
esimerkiksi puuterän voi vaihtaa metalliterään helposti ilman työkaluja. Vapauta vain sivulla oleva vipu (jonka pieni kytkin pitää vivun vapautettuna teränvaihtojen helpottamiseksi), aseta uusi terä paikoilleen ja lukitse vipu.

Säädettävä jalka –
valitse, miten suurta osaa terästä haluat käyttää leikkaamiseen. Kenkä on helppo irrottaa kiinteällä kuusiokulma-avaimella – säädä kenkä haluamaasi kulmaan ja lukitse uudelleen. Tämä auttaa pidentämään terän käyttöikää, koska näin hyödynnetään tehokkaasti koko terää vain yhden teräosan sijaan.

Paras akku puukkosahaan?

Suosittelemme Ryobin 5,0 Ah Lithium+-akkupakettia. Se on suurin akkumme ja se tarjoaa erinomaista tehoa ja käyttöaikaa. Voit siis saada purkutyöt valmiiksi lataamatta akkua uudelleen. Yhdellä latauksella voi leikata jopa 164 kertaa! (50X100 mm mänty).

18 V puukkosaha myydään ilman akkua ja laturia, joten voit täydentää sillä ONE+-sarjaasi ilman, että sinun tarvitsee hankkia myös akku ja laturi jokaisen työkalun oston yhteydessä. Ryobille joustavuus ja edulliset hinnat ovat tärkeitä. Sen vuoksi se laajentaa koko ajan langattomien ONE+-laitteidensa valikoimaa.

Lisätietoja on osoitteessa ryobitools.eu

*Verrattuna Ryobin johdolliseen ERS80VHG-sahaan