Ensimmäinen akkukäyttöinen katkaisu- ja jiirisaha liukutoiminnolla!

Ryobin uusi 18V ONE+ katkaisu- ja jiirisaha mahdollistaa kodinkunnostajalle ja harrastelijakäyttäjälle ammattimaisen tarkan lopputuloksen. Uusi 18V katkaisu- ja jiirisaha on ensimmäinen akkukäyttöinen Ryobi®-saha, jossa on liukukisko. Sen ansiosta sahausominaisuudet ovat poikkeuksellisen hyvät.

Uusi Ryobi® katkaisu- ja jiirisaha [R18MS216] sopii täydellisesti tarkkoihin sahauksiin useista eri kulmista. Kuormittamaton nopeus on peräti 3200 kierr./min., ja akkusaha kykenee katkaisemaan jopa 70 mm x 270 mm kappaleen. Kiinteällä laserohjaimella on helppo valmistaa jokaisen sahauslinjan tarkkuus.

Tämä tehokas 18V katkaisu- ja jiirisaha tekee remontoinnista helppoa, olipa kyse sitten jalkalistojen katkaisusta haluttuun mittaan tai vaikkapa koolauksesta.

Akkukäyttöisellä sahalla puuta voi työstää missä tahansa tehosta tinkimättä. Se kuuluu yli 70 sähkö- ja puutarhatyökalua kattavaan ONE+ järjestelmään, joten siinä voi käyttää mitä tahansa Ryobi 18V akkua.

Poikkeuksellinen sahauskapasiteetti

Ryobin 18V akkujiirisahalla voi katkaista jopa 70 mm x 270 mm kappaleita kohtisuoraan. Laitteella voi tehdä myös erilaisia vino- ja yhdistelmäsahauksia monenlaisissa puutöissä. 45 asteen viiste- ja jiirisahauksessa kappaleen koko voi olla jopa 48 mm x 185 mm.

Erinomainen tarkkuus

Laserohjain helpottaa tarkkojen sahausten tekemistä. Käyttäjä voi hyödyntää myös valmiita 0, 15, 22,5, 30 ja 45 asteen jiirikulmia, ja viistettä voidaan säätää 45 asteen kulmaan.

Erityisen ohuen terän halkaisija on 216 mm. Sen 48 karbidikärkihammasta takaavat laadukkaan sahausjäljen ja terän pitkän käyttöiän. Ensiluokkainen ruiskuvalettu alumiinirunko tarjoaa täysin tasaisen alustan kaikenlaiseen sahaukseen.

Kätevä akku

Kätevän akun ansiosta tätä laitetta voi käyttää missä tahansa: työpenkillä, puutarhapöydällä tai vaikka lattialla. Etukiskojen ansiosta työkalu on kompakti: se on helppo kuljettaa ja käyttää ahtaissakin tiloissa.

Katkaisu- ja jiirisahan käyntiaika on erinomainen: Ryobin 5,0 Ah 18V akulla se kykenee tekemään jopa 300 sahausta 45x90 mm puutavaraan.

Osa ONE+ järjestelmää

Ryobin jiirisaha on uusin lisäys ONE+ akkutyökaluvalikoimaan. Akut sopivat yli 70 sähkö- ja puutarhatyökaluun. Työkaluvalikoimaa voi laajentaa edullisesti ostamatta ylimääräisä lisäakkuja ja -latureita.

Ryobin ONE+ työkalut on tehty kestämään. Niiden hinta on kilpailukykyinen ja kolmen vuoden takuu antaa mielenrauhaa.

Lisätietoja tuotteesta R18MS216 saa osoitteesta ryobitools.eu

Tekniset tiedot