KOMPAKTI JA KÄTEVÄ 90 ASTEEN MILWAUKEE® M12 FUEL™ -SUORAHIOMAKONE

KYSEESSÄ ON ENSIMMÄINEN AKKUKÄYTTÖINEN 90 ASTEEN SUORAHIOMAKONE, JOKA ON RIITTÄVÄN PIENIKOKOINEN JA TEHOKAS MYÖS AMMATTIKÄYTTÖÖN. KONEEN SUORITUSKYKY ON PAINEILMAKONEIDEN TASOLLA, KIERROSLUKUASETUKSIA ON NELJÄ JA SE MAHTUU AHTAISIINKIN TYÖSKENTELYTILOIHIN.

Muiden M12 FUEL™ -tuotteiden tavoin uusi työkalu hyödyntää kolmea ainutlaatuista MILWAUKEE®-innovaatiota: hiiliharjatonta POWERSTATE™-moottoria, REDLITHIUM™-ION-akkua ja REDLINK PLUS™ -elektroniikkaa. Siten sen hiomanopeus ja -teho on paineilmakäyttöisiä vaihtoehtoja suurempi.

Tehokkaan hiiliharjattoman POWERSTATE™ -moottorin ansiosta työkalu on yleisimpiä paineilmakäyttöisiä vaihtoehtoja suorituskykyisempi. Neljän kierroslukuasetuksen ja nopeatoimisen nopeussäätimen ansiosta työkalua on helppo hallita. Lisäksi akkukäyttöisyyden ansiosta kompressoreita ja johtoja ei tarvita.

Työkalua voi käyttää melkein missä tahansa ilman johtojen ja kompressorien aiheuttamia rajoituksia.

Uusi M12 FUEL™ -suorakulmahiomakone on osa akkukäyttöisten työkalujen M12™ -järjestelmää. Se on markkinoiden suurin pienten työkalujen järjestelmä, jossa on keskitytty kestävyyteen, tehokkuuteen ja pienikokoisuuteen. Tällä hetkellä M12™ -järjestelmässä on yli 80 samaa akkujärjestelmää käyttävää työkalua.

Tekniset tiedot

M12 FUEL™ -suorahiomakone 90 astetta (M12 FDGA-422B)

• Kierrosluku: 0–10 000/15 000/20 000/24 500
  • Neljä kierroslukuasetusta
  • Istukan koko: 6 ja 8 mm
  • Pituus: 119 mm
  • Paino akun kanssa: 0,75 kg (2,0 Ah)

Mukana toimitetaan 1 x M12™ REDLITHIUM™-ION 2,0 Ah -akku, 1 x M12™ REDLITHIUM™-ION 4,0 Ah -akku, M12™-laturi ja työmaalaukku.

Saatavana myös ilman akkua ja laturia.

Lisätietoja 90 asteen M12 FUEL™ -suorahiomakoneesta saat videosta. Lähimmän myymäläsi löydät osoitteesta www.milwaukeetool.fi

• hiominen
  • hiomakone
  • suorakulmahiomakone
  • suorahiomakone
  • li-ion

TIETOJA: MILWAUKEE TOOL

Jatkuvaa innovaatiota yli 95 vuoden ajan. Milwaukee Tool on ammattikäyttöön tarkoitettujen raskaan käytön sähkötyökalujen, lisävarusteiden ja käsityökalujen johtava valmistaja maailmanlaajuisesti.

Perustamisestaan lähtien vuonna 1924 Milwaukee Tool on johtanut alaa tuotteiden kestävyyden ja suorituskyvyn suhteen. Milwaukee Tool on sitoutunut ammattikäyttäjien palvelemiseen ja jatkaa johtoasemaansa keskittymällä innovatiivisiin ammattikäyttöratkaisuihin.

Olipa kyse johtavasta asemasta litium-ionitekniikassa, jota nähdään M12™- ja M18™-järjestelmissä, aikaa säästävistä lisävarusteista tai innovatiivisista käsityökaluista, Milwaukee Tool on sitoutunut tuottamaan ammattikäyttäjille edistyneitä ratkaisuja, jotka parantavat tuottavuutta ja ovat verrattoman kestäviä.

Viivi Pehto

Marketing Coordinator Finland & Baltics Milwaukee +45 20 31 36 75