Markkinoiden ensimmäinen kompaktiluokan iskuporakone!

Milwaukee jatkaa markkinoiden laajimman kompaktin M12 Litium-Ioni-akkusarjan kehittämistä tuomalla markkinoille ensimmäisen kompaktin 12V:n iskuporakoneen. C12PD on pienestä koostaan huolimatta varsinainen voimanpesä, joka tarjoaa jopa 40Nm:n vääntömomentin ja 0-400r/min / 0-1500 r/min kierrosnopeuden.

Kone on viimeisin lisäys Milwaukeen kompakteihin akkutyökaluihin, joissa yhdistyy poikkeuksellinen luotettavuus, keveys ja kompakti voima.

Vain noin 187mm:n pituus ja 1,4kg:n paino tekevät Milwaukeen C12PD:stä markkinoiden kevyimmän ja kompakteimman iskuporakoneen.

C12PD tarjoaa myös innovatiivisia ja kestäviä ratkaisuja. Näitä ovat muun muassa täysmetallinen vaihdelaatikko ja istukka, sisäänrakennettu virtaindikaattori ja LED-työvalo. Nämä muodostavat yhdessä haastavaan ja nopeatempoiseen työympäristöön soveltuvan kokonaisratkaisun.

C12PD toimii Milwaukeen johtavalla Litium-Ioni-akkuteknologialla, jossa on sisäänrakennettu ylikuormitussuoja – Digital Power Management. Sekä työkaluun että akkuun integroitu, edistynyt elektroniikka tarjoaa entistä parempaa turvallisuutta, suorituskyvystä tinkimättä.

Ylikuormitussuoja nollautuu itsestään koneen pysähtyessä. Akkua ei näin tarvitse irroittaa– työtä voidaan jatkaa saumattomasti myös ongelmatilanteissa.

DPM-järjestelmä hallinnoi akkujen lämpötilaa ja varmistaa näin optimaalisen toiminnan. Järjestelmä seuraa yksittäisiä akkukennoja, ja mahdollistaa tasaisen latauksen ja purun.

C12PD toimii sekä 1,5Ah että 3,0Ah akuilla. Pienempi akku soveltuu kompaktia konetta vaativiin tilanteisiin. Suurempi puolestaan tarjoaa pidemmän käyttöajan.

M12™ akkujärjestelmä sisältää yli 25 työkalua.

Katso koko sarja osoitteessa http://mtechnology.milwaukeetool.fi

Tekniset tiedot - Milwaukee C12 PD

Vapaakäyntinopeus: 0-400/0-1500 o/min

Vääntömomentti : 40 Nm

Istukka : 10 mm

Momentinsäätö : 22-portainen

Iskuluku : 22 500 iskua/min

Porauskapasiteetti teräkseen/puuhun/betoniin : 10/25/7 mm

Pituus : 187 mm

Akku : 1,5 Ah tai 3,0 Ah M12 Lithium-Ion

Paino : 1,4 kg

Lataa täältä kuvia korkea resoluutioisina:

Lisätietoja

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä tuotepäällikkö Magnus Karlssoniin (puh. +46 705 43 95 71 tai sähköposti magnus.karlsson@tti-emea.com). Tiedot lähimmästä jälleenmyyjästä antaa Milwaukeen asiakaspalvelu (puh. 0800 1 09000, sähköposti asiakaspalvelu@tti-emea.com). Lisätietoja Milwaukee tuotteista www.milwaukeetool.fi

Tietoa Milwaukeesta

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 80 vuotta sitten Wisconsinissa, USA:ssa. Siitä lähtien Milwaukee on keskittynyt yhteen tehtävään: tuottamaan parhaimmat ja kestävimmät sähkötyökalut ammattilaisten käyttöön. Nykyään Milwaukee-nimi yhdistetään tuotteisiin, joilla on korkein laatu, pisin käyttöikä ja paras luotettavuus jota rahalla saa.

Milwaukeella Heavy Duty on enemmän kuin iskulause. Se lupaa tarjota parasta ja vain parasta ammattilaisille. Milwaukeen insinöörit eivät pelkästään suunnittele työkaluja; he suunnittelevat työkaluja, jotka suorittavat työtehtävät paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muut.

• iskuporakone
  • m12