PUUKKOSAHAN KEKSIJÄ ON TEHNYT SEN TAAS

Milwaukee® jatkaa puukkosahasegmentin uudistamista ONE-KEY-tekniikkaa hyödyntävällä M18 FUEL™ SAWZALL® -sahalla. Sitä voi mukauttaa, seurata ja hallita maksuttoman ONE-KEY-sovelluksen avulla.

JOHDOLLISIA SAHOJA NOPEAMPAA JA ONE-KEY™ TEKNIIKALLA VARUSTETTUA M18 FUEL™ SAWZALL® SAHAA VOI KÄYTTÄÄ JOPA 40 % MUITA SAHOJA KAUEMMIN JA SE KESTÄÄ JOPA VIISI KERTAA PIDEMPÄÄN. SITEN SE ON MARKKINOIDEN TEHOKKAIN AKKUKÄYTTÖINEN 18 V PUUKKOSAHA. ONE-KEY™ -TEKNIIKAN ANSIOSTA TYÖKALUN SUORITUSKYKYÄ VOI MUKAUTTAA JA LISÄTÄ TUOTTAVUUTTA. LISÄKSI KÄYTTÄJÄT VOIVAT SEURATA JA HALLITA TYÖKALUA MAKSUTTOMAN ONE-KEY™ -SOVELLUKSEN AVULLA.

”SAWZALL®-sahojen erinomaisen maineen ja pitkän historian sekä Milwaukeen® asiantuntemuksen ja johtavan aseman tukemana me esittelemme ylpeänä uuden, tinkimättömän voimakkaan SAWZALL®-sahan. ONE-KEY™ -tekniikan ansiosta tätä voimaa voi hyödyntää entistäkin paremmin. Se on ennennäkemätön SAWZALL®”, Thomas Møller sanoo.

ONE-KEY™ -sovelluksella käyttäjät voivat muokata, seurata ja hallita uutta SAWZALL®-työkaluaan. Sovelluksen Tool Customisation toiminnolla voi tehdä asetuksia sahan tehon hallintaan, esim. sahaamisen alkunopeuden säätö, automaattisen leikkaamisen pysäytys tahattomien leikkausten välttämiseksi sekä nopeuden optimointi terän käyttöiän pidentämiseksi. Nopeutta voi säätää nopeussäätimellä äärimmäisen tarkasti työstettävälle materiaalille sopivaksi. Työkaluun voi luoda omia profiileja, joiden vaihto käy napin painalluksella. Näin kaikki työt voi suorittaa sopivimmilla asetuksilla. Kun työkalun asetukset on määritetty, puhelinta ei enää tarvita. Käyttäjät voivat valita asetukset käyttökohteen ja materiaalin mukaan – katso esimerkkejä tiedotteen lopussa olevasta taulukosta.

ONE-KEY™-sovelluksen Integrated Tool Tracking -toiminnon avulla SAWZALL®-sahan seuraaminen on yhtä helppoa kuin puhelimen ottaminen taskusta. Toiminnon avulla käyttäjät näkevät, milloin ja missä saha viimeksi nähtiin. Helpon Tool and Equipment Management toiminnon avulla voit hallita keskitetysti SAWZALL®-sahoja sekä muita työkaluja ja varusteita. Se pitää kirjaa koko kalustosta, joten budjetti ja käyttökustannukset on helppo laskea.

Muiden M18 FUEL™ -tuotteiden tavoin SAWZALL® hyödyntää kolmea ainutlaatuista Milwaukee®-innovaatiota – hiiliharjatonta POWERSTATE™-moottoria, REDLITHIUM-ION™ 5,0 Ah -akkua ja REDLINK PLUS™ -elektroniikkaa. Siksi se on äärimmäisen suorituskykyinen, kestävä ja pitkäikäinen.

Uusi ONE-KEY™-tekniikkaa hyödyntävä M18 FUEL™ SAWZALL® on jo saatavilla paikalliselta Milwaukee-jälleenmyyjältäsi. Milwaukeen jatkuvan kehitystyön ansiosta jo ostetun tuotteen ominaisuudet voivat lisääntyä sovelluksen kautta, mikä takaa tuottavuuden. ONE-KEY™ -sovelluksen voi ladata maksutta App Storesta tai Google Play Storesta.

Tekniset tiedot

ONE-KEY™ FUEL™ SAWZALL® (M18 ONESX-502X)

• Iskun pituus: 28,6 mm
  • Iskuja minuutissa: 0–3000 spm
  • Paino akun kanssa: 4,0 kg
  • Mukana kaksi M18 REDLITHIUM-ION™ 5,0 Ah -akkua, M12-M18-pikalaturi ja terä HD-laatikossa.

Saatavana myös ilman akkua ja laturia (M18 ONESX-0X).

Tool Customisation ONE-KEY-sovellusta hyödyntävälle M18 FUEL SAWZALL® -sahalle

Käyttäjien ongelmat Työkaluratkaisut
    Profiili – Custom Cut Control
    Leikkaamisen aloittaminen – terä ponnahtaa helposti irti materiaalista, ja vaikeuttaa metallin leikkaamisen aloittamista
    • Pehmeä käynnistys – käyttäjä voi ohjelmoida hitaamman aloitusnopeuden määrätyksi ajaksi.
      • Kätevä tiiviitä ja kovia metalleja leikattaessa
    • Porrastus – käyttäjä voi ohjelmoida tasaisen porrastuksen nollasta valittuun maksimi-iskumäärään
      • Kätevä pehmeissä materiaaleissa [PVC ja muovit]
    Tahattomat leikkaukset
    • Leikkauksen pysäytys – käyttäjä voi tahattomien leikkausten estämiseksi asettaa sahan pysäyttämään terän automaattisesti, kun leikattava materiaali läpäistään.
    Profiili – Plunge Cut
    Upotusleikkaukset – jos terä ei pureudu materiaaliin leikkauksen alussa, saha nytkähtää ja vaikeuttaa leikkaamista puukappaleen keskellä
    • Upotusterä pureutuu materiaaliin ensin hitaammalla nopeudella ja kiihdyttää sitten automaattisesti täyteen nopeuteen. Kun terä on leikannut materiaalin läpi, saha havaitsee voiman lisääntymisen ja lisää nopeutta.
    Profiili – Cut Optimisation
    Lisätarvikkeiden hinta ja kulutus
    • Optimoitu ja suositeltu leikkausnopeus ja terätyyppi kullekin materiaalille pidentää terän käyttöikää jopa kolminkertaiseksi.
    • Terän pidempi käyttöikä takaa harvemmat teränvaihdot eli vähentää kustannuksia.
    Materiaalien vaurioituminen aggressiivisella leikkaamisella
    • Materiaalin ja terätyypin valinnan ansiosta leikkausnopeus voidaan säätää kullekin materiaalille sopivaksi.

Lisätietoja uudesta M18 ONESX -sahasta tai koko

ONE-KEY ‑valikoimasta saa käyttövideoista, lähimmältä jälleenmyyjältä tai osoitteesta www.milwaukeetool.fi/one-key

MILWAUKEE®

Ensimmäinen Milwaukee-työkalu valmistettiin yli 90 vuotta sitten Wisconsinissa Yhdysvalloissa. Siitä lähtien Milwaukee on pyrkinyt tarjoamaan ammattilaisille markkinoiden parhaita ja kestävimpiä työkaluja. Nykyään Milwaukeen nimi on laadukkuuden, kestävyyden ja luotettavuuden tae.

Milwaukeella heavy duty on enemmän kuin iskulause. Se on lupaus tarjota ammattilaisille vain parasta. Milwaukeen insinöörit tähtäävät korkealle työkaluja kehittäessään: he suunnittelevat työkaluja, joilla työstä selviytyy paremmin, nopeammin, varmemmin ja luotettavammin kuin muilla vastaavilla laitteilla.

• li-ion
    • one-key