REKISTERÖI TYÖKALUSI 6/3 VUODEN TAKUUTA VARTEN!

Uutta vuodelle 2017 on, että AEG tarjoaa kaikille käyttäjille pidennetyn takuun jopa 6 vuodeksi sähkötyökaluille ja 3 vuodeksi akuille ja latureille*. Pidennetty takuu koskee kaikkia AEG-tuotteita.

• Työkaluille vakiotakuu 1 vuosi + 5 vuoden jatkotakuu, kun työkalu rekisteröidään 30 päivän sisällä ostohetkestä
  • Akuille ja latureille vakiotakuu 1 vuosi + 2 vuoden jatkotakuu, kun ne rekisteröidään 30 päivän sisällä ostohetkestä

Takuu kattaa yli 100 tällä hetkellä AEG:n valikoimassa olevaa sähkötyökalua.

Pidennetty takuu varmistaa turvallisen hankinnan niin ammattikäyttäjille kuin yksityishenkilöillekin parantaen samalla AEG:n 1 vuoden vakiotakuuta merkittävästi.

Fredrik Backert, Trade Marketing Manager: “Me AEG:lla olemme ylpeitä valmistaessamme suorituskykyisiä työkaluja, jotka toimivat moitteettomasti vuodesta toiseen. Ymmärrämme, että monille työmiehille sähkötyökalut ovat olennainen osa heidän elantoaan ja epäluotettavat varusteet ovat enemmän kuin vain kiusa. Luotamme valmistamiemme työkalujen kestävyyteen, mutta mikäli jotain ikävää tapahtuisi, on hyvä tietää, että valmistaja seisoo sanojensa takana. Olemme jatkaneet takuuaikaa todistaaksemme sitoutumisemme ja poistaaksemme taas yhden huolen ammattilaisten harteilta.”

Sitoutumalla valmistamaan laadukkaita työkaluja, jotka toimivat luotettavasti päivä toisensa jälkeen, takuun jatkaminen on jälleen yksi osoitus AEG:n jatkuvasta panostuksesta tuotekehitykseen ja markkinoiden parhaaseen palveluun.

*Pidennetty takuu koskee työkaluja, akkuja tai latureita, jotka rekisteröidään AEG:n kotisivuilla 30 päivän sisällä ostopäivästä.

• aeg
  • takuu