Ryobilta uudet iskuporakoneet - Ei kompromisseja – tehoa sekä suorituskykyä

Kestävä: Lämpökäsitelty teräksinen vaihteisto ja laakerit takaavat parempaa kestävyyttä, kätevä kone käsitellä haastavimmissakin kodin tehtävissä.

Kompakti ja ergonominen muotoilu: lisää käyttömukavuutta ja vähentää rasitusta etenkin pitkäkestoisissa tehtävissä.

Helppo käyttää: 13mm automaattinen kara takaa helpot teränvaihdot kattavalle terävalikoimalle.

Ryobin uusi iskuporakonesarja tarjoaa luokkansa johtavaa suorituskykyä poraamiseen. Sarjassa kolme uutta iskuporakonetta, kaksi työkalua yhdellä vaihteella 680W [RPD680-K] sekä 800W [RPD800-K] ja yksi 2-vaihteinen 1200W [RPD1200-K].

Kaikkia koneita yhdistävä tekijä on niiden parempi suorituskyky, sekä helppokäyttöisyys kaikkiin kodin tarpeisiin.  Kestävyyttä lisäävät lämpökäsitelty teräksinen vaihteisto sekä laakerit, jotka pidentävät myös työkalun käyttöikää. Kompakti muotoilu ja kahvan GripZone™ pinnoite tekevät työkalusta mukavan käsitellä.

Portaaton nopeudensäätö mahdollistaa tarkan kontrollin mihin tahansa toimintoon ja kaikissa työkaluissa on vähintään 0-3,000 r/min sekä 0-51,000 iskua/min mikä tarkoittaa, että käyttäjä voi porata suurempia reikiä nopeammin kuin kilpailevilla työkaluilla.

Yksiosainen pikaistukka automaattisella pikalukolla nopeuttaa teränvaihtoja, LED valo lisää myös näkyvyyttä sekä parantaa poraustarkkuutta huonosti valaistuissa työskentelykohteissa.

1200W versiossa on 2-vaihteinen vaihdelaatikko, joka tarjoaa käyttäjälle lisää vaihdeasetuksia. Matalalla porausnopeudella porakone tuottaa korkean vääntömomentin kontrolloituun ruuvien ruuvaamiseen ja korkealla nopeudella matalan väännön, joka on ideaali tehokkaaseen iskuporaamiseen.

Tekniset tiedot:

1200W 2-vaihdetta iskuporakone

RPD1200-K

€119.00

Kaikilla Ryobi-koneilla on kahden vuoden takuu.

RYOBIn kotisivuilta voit lukea lisää tuotteista www.ryobitools.fi

• iskuporakone
  • porakone