Ryobin® uusi 18V lakaisukone on nopea ja tehokas puhdistusratkaisu autotalliin ja pihalle.

Kevyt ja liikuteltava laite on markkinoiden ensimmäinen akkukäyttöinen lakaisukone. Harjojen pyörimisnopeus on 140 kierr./min., joten lakaiseminen käy vaivatta.

Akku kestää yhtämittaisessa käytössä jopa kolme tuntia ja 20 minuuttia 5.0 Ah akulla. Lakaisukoneella voidaan kerätä lehtiä, leikattua ruohoa, käpyjä, sahanpurua, lastuja sekä nauloja ja ruuveja erilaisilta pinnoilta, kuten poluilta, pihateiltä ja autotallien lattioilta.

Kahdella harjalla varustetun lakaisukoneen lakaisuleveys on 53 cm. Roskat kerätään 17 litran säiliöön. Säiliö on niin suuri, että sitä ei tarvitse tyhjentää kesken töiden, ja suuremmatkin roskat mahtuvat helposti sen sisään.

Takapyörän korkeussäädön ansiosta lakaisukonetta voi käyttää monenlaisilla pinnoilla. Sivurullien ansiosta sillä voi puhdistaa seinien ja reunojen läheltä vahingoittamatta ja jälkiä jättämättä. Lakaisukoneessa on seisontajalat ja se vie vain vähän tilaa varastossa.

Vaahtopehmusteisen ja säädettävän kahvan ansiosta lakaisukonetta on mukava käyttää ja helppo ohjata. Jalkakytkimellä koneen voi käynnistää tai sammuttaa nopeasti likaamatta käsiäsi.

ONE+™ -tuoteperheen uusimpana jäsenenä 18V lakaisukoneessa voidaan käyttää mitä tahansa ONE+™ -akkua! Samaa akkua voidaan käyttää yli 100 työkalussa, jotka kattavat kaikki tarpeet kotona ja puutarhassa.

Teho 18V
Mukana toimitettavien akkujen määrä 0