Ryobin uudet, kompaktit puutarhakoneet 4-tahtimoottorilla!

Pihan vaativimpiin ja raskaimpiin kohteisiin on vain yksi lääke – Ryobin uusi sarja polttomoottorikäyttöisiä ruohotrimmereitä ja raivaussahoja. Uuden konesarjan koneet on varustettu 4-tahtimoottorilla, jotka ovat sekä ympäristöystävällisiä että helppokäyttöisiä. Lyhyesti sanottuna koneet on suunniteltu tekemään enemmän – sinun puolestasi.

• Luokkansa kevein 4-tahtimoottori: Käyttämällä kompaktia moottoriteknologiaa Ryobi® on keksinyt 4-tahtimoottorin mahdollisuudet uudella tavalla. Keveys ja kompakti koko mahdollistavat myös helpon kuljetuksen ja säilytyksen.
  • Ei hankalaa öljyn ja bensiinin sekoitusta: Sarjan koneissa on erillinen öljysäiliö, joka poistaa sekoituksen tarpeen. Tämä myös helpottaa koneen huoltoa.
  • Ympäristöystävällisempi: Modernit 4-tahtimoottorit tuottavat vähemmän rasittavaa tärinää, vähemmän melua ja vähemmän haitallisia pienhiukkasia.

Ryobi® yhtenä suurimmista ja innovatiivisimmista sähkö- ja puutarhatyökalujen valmistajista keskittyy ainutlaatuista suorituskykyä ja käyttövarmuutta tarjoavien ratkaisujen kehittämiseen.

Uusi Ryobi® sarja 4-tahtimoottorilla varustettuja ruohotrimmereitä/ raivaussahoja on hyvä esimerkki yhtiön kyvystä tuottaa innovatiivisia ja suorituskykyisiä ratkaisuja. Käyttämällä viimeisintä moottoriteknologiaa Ryobi® on keksinyt 4-tahtimoottorin uudestaan. Uusissa koneissa käytettävät moottoreissa yhdistyvät 2-tahtimoottorin keveydes ja kompakti koko sekä modernin 4-tahtimoottorin edut.Uusi moottoriteknologia mahdollistaa koneiden kompaktin koon ja kevyen painon, samalla taaten matalan tärinä- ja melutason sekä pienentäen haitallisia hiukkaspäästöjä. Tämän lisäksi uusia koneita on helppo huoltaa, kiitos erillisen öljysäiliön. Hankala öljyn ja polttoaineen sekoittaminen on nyt historiaa!

Kaikissa Ryobi 4-tahtimoottorikoneissa on erillinen öljysäiliö, joka poistaa polttoaineen ja öljyn sekoitustarpeen. Tämä tekee koneista erittäin helppoja käyttää ja huoltaa. Tärinävaimennetut kahvat tekevät käytöstä mukavaa ja turvallista myös pidempiaikaisessa käytössä. Ryobi on, ilman kompromisseja suorituskyvyssä, luonut koneen, joka tarjoaa kompaktia tehoa matalalla tärinä- ja melutasolla sekä päästöillä – polttomoottorikoneen, joka sopii jokaisen pihalle.

Kaikki Ryobin 4-tahtimoottorilla varustetut koneet toimitetaan lisäksi irroitettavalla varrella, joka on yhteensopiva Ryobin Expand-it™-laajennuspääjärjestelmän kanssa. Tämä tekee koneiden kuljetuksesta ja säilytyksestä helppoa, sekä mahdollistaa koneiden muuntamisen yhdeksäksi (9) eri puutarhakoneeksi helpolla ja kustannustehokkaalla tavalla.

Valikoima

30cc Ruohotrimmeri nelitahtimoottorilla RLT430CESB

Uusi Ryobi® ruohotrimmeri nelitahtimoottorilla on loistoratkaisu rikkaruohojen ja muun kasvillisuuden harvennukseen ja muihin pihan viimeistelytöihin. Kevyt 30cc moottori tarjoaa 1Hv tehot. ReelEasy™ on patentoitu siimakelajärjestelmä, joka mahdollistaa saumattoman työskentelyn ilman turhaa ja hankalaa säätöä siimakelan kanssa.

Ominaisuudet

• Teho: 1hv
  • Leikkuuleveys: 43 cm
  • Paino: 5.1 kg

Vakiovarustus : 4-tahtiöljy, ReelEasy™ trimmeripää 6mm siimalla, avain, Ergo-kahva

30cc raivaussaha 4-tahtimoottorilla RBC430SESB

Ryobin uusi raivaussaha 4-tahtimoottorilla on loistoratkaisu rikkaruohojen ja vesakoiden voittamiseen. Kone sopii hyvin erilaisiin sovelluksiin ja on varustettu erittäin terävällä Tri-Arc™-kovametalliterällä.

Ominaisuudet:

• Teho: 1HK
  • Leikkuuleveys:
    • Trimmeripää: 46 cm
    • Terä: 20 cm
  • Kahva: Ergo D
  • Paino: 6.0 kg

Vakiovarustus: 4-tahtiöljy, Tri-Arc™ terä,  ReelEasy™ trimmeripää 6mm siimalla, avain, Ergo kahva ja olkahihna pikakiinnityksellä.

30cc Raivaussaha 4-tahtimoottorilla ja pyöräkahvoilla RBC430SBSB

Ryobin uuden, tehokkaan 4-tahtimoottorilla varustetun raivaussahan täysin säädettävät pyöräkahvat tekevät siitä helpon ja turvallisen käyttää, myös pidempiä aikoja.

Raivaussaha sopii hyvin erilaisiin, vaativiin sovelluksiin ja on varustettu erittäin terävällä Tri-Arc™-kovametalliterällä. Raivaussaha on erittäin suorituskykyinen ja helppokäyttöinen, ja näin loistava apu haastavien, suurien ja ylikasvaneiden alueiden harvennuksessa. Kone voidaan myös helposti muuttaa ruohotrimmeriksi mukana toimitettavan trimmerikelapään avulla.

Ominaisuudet

• Teho: 1HK
  • Leikkuuleveys:
    • Trimmeripäällä: 46 cm
    • Raivausterällä: 20 cm
  • Kahvat: pyöräkahvat
  • Paino: 7.4 kg

Vakiovarustus: 4-tahtiöljy, Tri-Arc™ terä,  ReelEasy™ trimmeripää 6mm siimalla, avain, pyöräkahvat ja olkahihna pikakiinnityksellä.

Suositushinnat (sis. alv 23%)

30cc Ruohotrimmeri 4-tahtimoottorilla RLT430CESB

30cc Ruohotrimmeri/raivaussaha4-tahtimoottorilla RBC430SESB

30cc Ruohotrimmeri/raivaussaha 4-tahtimoottorilla RBC430SBSB

Kaikilla Ryobi-koneilla on kahden vuoden takuu.

Lisätietoja

Lisätietoja saat markkinointikoordinaattori Mika Jaloselta (suomeksi, tai englanniksi, +45 43 56 55 83 tai mika.jalonen@tti-emea.com) tai markkinointipäällikkö Thomas Norbergilta (englanniksi tai ruotsiksi puh. +46 (0) 30 732 78 44 tai e-mail: thomas.norberg@TTI-emea.com). Tiedot lähimmästä jälleenmyyjästä asiakaspalvelusta numerosta: 0800 1 09000 (sähköposti asiakaspalvelu@tti-emea.com) tai verkkosivuiltamme www.ryobitools.fi.

Ryobista

Ryobi viimeiset 40 vuotta tarjonnut korkealaatuisia sähkötyökaluja houkuttelevaan hintaan. Ryobin tuotteet ovat aina vastanneet markkinoiden tarpeita ja yhtiö on kehittänyt innovatiivisia työkaluja, joissa on kaikki tarvittavat ominaisuudet. Ryobi työkalut soveltuvat sekä ammattilaisille että kotinikkareiile, työpajoihin ja puutarhaan. Ryobin työkaluilla saat aina rahoillesi vastinetta. Ryobi, kuten Homelite sekä ammattilaistyökalut AEG ja Milwaukee kuuluvat Techtronic Industriesin tuotemerkkivalikoimaan.

• 4-tahti
  • trimmeri