Ryobin uusi 36V Li-Ion puutarhatyökalusarja. Johdotonta vapautta : Ei polttoainetta, johtoja, eikä vaivaa!

Ryobi lanseeraa ensimmäisen akkutyökalun joka tarjoaa polttomoottorikäyttöisen työkalun suorituskykyä johdottomassa paketissa. Uusi Ryobin 36V Lithium-Ion akkujärjestelmä tarjoaa käyttäjilleen johdotonta vapautta ja polttomoottorikäyttöisen koneen tehoja ja käyttöaikaa laajalle valikoimalle puutarhatyökaluja.

• Akkutyökalu johdollisen työkalun suorituskyvyllä
  • Jopa 97% vähemmän tärinää ja meteliä
  • Jopa 50 kertaa halvempi käyttää kuin vastaava polttomoottorikäyttöinen kone
  • Sama akku käy koko 36V työkalusarjaan

Tehokas 36V akku tarjoaa polttomoottorikäyttöisen koneen käyttöaikaa ja suorituskykyä mutta 97% vähemmän tärinää ja meteliäilman päästöjä käytön aikana.

36V Lithium-ion sarjan edut polttomoottorikäyttöisiin koneisiin on, että käyttäjän ei tarvitse sekoittaa polttoainetta ja 2-tahti öljyä. On arvioitu, että säästöjä kertyy kauden aikana ja on jopa 50 kertaa halvempaa käyttää akkukäyttöisiä työkaluja kuin vastaavia polttomoottorikäyttöisiä koneita.

Tehokas 36V 2.6Ah Lithium-Ion akku tarjoaa ylivoimaista käyntiaikaa kilpailijoihin verrattuna. Pensasleikkuri käy jopa 90 minuuttia yhdellä latauksella mikä vastaa pinta-alalta noin 1100 m2 alueen leikkausta. Nurmikonviimeistelijä käy jopa 60 minuuttia yhdellä latauksella joka vastaa noin 2500 metriä ruohonleikkausta. Tämä vastaa käytännössä jopa kahdeksan jalkapallokentän laitojen viimeistelyä.

36 Volt Lithium-ion sarja:

36V Lithium-ion nurmikonviimeistelijä [RLT36]

Uudella 36 V (2.6 Ah) akkukäyttöisellä nurmikonviimeistelijällä voit työskennellä jopa 60 minuuttia yhdellä latauksella, tämä kattaa noin 2,500 metrin matkan!

Akku on optimaalisesti sijoitettu antamaan työkalulle parhaan tasapainon työskentelyyn. Pehmustettu etu-kahva vähentää tärinää sekä lisää käyttömukavuutta. Nopeudensäädin on sijoitettu kytkimeen mikä antaa käyttäjälle lisää kontrollia kaikkiin tilanteisiin. Metallinen kasvisuojus suojaa kukkia ja koneessa on tietenkin myös automaattinen siimasyöttö.

Tekniset tiedot:

• Voltit: 36V Lithium-Ion [2.6 Ah akku]
  • Leikkuukapasiteetti: Säädettävissä 28 – 33 cm
  • Maks. nopeus: 9,000 – 10,000 r/min
  • Siimansyöttö: Automaattinen
  • Siimatyyppi: 1,5 mm kierretty siima (hiljaisempi)
  • Akun lataus: 60% 60 minuutissa/ 100% 100 minuutissa
  • Paino: 4,1 kg

Vakiovarustus: 1 x 2.6 Ah Lithium-Ion akku, laturi ja siima

36V Lithium-ion Ruohonleikkuri [RLM3640LI]

Uudella 36 V (2.6Ah) akkukäyttöisellä ruohonleikkurilla leikkaat jopa 400m2 alueen yhdellä latauksella. Tämä vastaa yhden tenniskentän kokoista aluetta!

Yhdellä ja samalla vivulla voit helposti säätää halutun leikkuukorkeuden kaikissa neljässä pyörässä samanaikaisesti. Koneessa leikkuuleveys on 40 cm ja suuri 50 litran kerääjä tarkoittaa, ettei sitä tarvitse tyhjentää kovin usein. Jos et halua kerätä ruohoa, voi valita koneesta Bioleikkaus toiminnon mikä silppuaa ruohon erittäin hienoksi ja levittää sen takaisin ruohikon sekaan luonnolliseksi lannoitteeksi. Koneen reunassa on myös kumiset puskurit jotka suojaavat sitä kolhuilta. Koneen kahvassa on pikaliittimet jotka tekevät sen kasaamisesta erittäin vaivatonta ja helppoa. Mukana myös virta-avain joka lisää käyttöturvallisuutta!

Tekniset tiedot:

• Volt: 36V Lithium-Ion [2.6 Ah akku]
  • Leikkuuleveys: 40 cm
  • Bioleikkaus toiminto
  • Kierrosluku: 3,500 r/min
  • Akun lataus: 60% 60 minuutissa/ 100% 100 minuutissa
  • Paino: 18 kg

Vakiovarustus: 1 x 2.6 Ah Lithium-Ion akku, laturi, Bioleikkaus aukon tulppa ja 50 litran kerääjä.

Suositushinnat:

36V nurmikonviimeistelijä RLT36 - € 249

36V pensasleikkuri RHT36 - € 299

36V ketjusaha RCS36 - € 299

36V ruohonleikkuri RLM3640LI - € 419

36V lehtipuhallin (ilman akkua) RBL36B - € 99

KAIKKI RYOBI® työkalut kuuluvat RYOBI®n kahden vuoden takuun piiriin.

Lue lisää 36 V Lithium-Ion puutarhasarjasta:

www.ryobitools.fi/36v

Lue lisää RYOBIn laajasta työkalusarjasta:

www.ryobitools.fi

Lisätietoja
Lisätietoja saat markkinointipäällikkö Thomas Norbergilta: +46 (0) 30 732 78 44 tai e-mail: thomas.norberg@TTI-emea.com. Jos haluat tietää mistä löydät lähimmän jälleenmyyjäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 0800 1 09000

Tietoa Ryobista

Viimeiset 40 vuotta on Ryobi tarjonnut korkealaatuisia sähkötyökaluja houkuttelevaan hintaan. Ryobin tuotteet ovat aina vastanneet markkinoiden tarpeita ja yhtiö on kehittänyt innovatiivisia työkaluja joissa on kaikki tarvittavat ominaisuudet. Ryobi työkalut soveltuvat sekä ammattilaisille että kotinikkareiile, työpajoihin ja puutarhaan. Ryobin työkaluilla saat aina rahoillesi vastinetta. Ryobi, kuten Homelite sekä ammattilaistyökalut AEG ja Milwaukee kuuluvat Techtronic Industriesin tuotemerkki valikoimaan.

Korkearesoluutiokuvat:

• puutarhatyökalut