Ryobin uusi hiiliharjaton ONE+ kulmahiomakone tarjoaa täysin uudenlaisia mahdollisuuksia

Ryobin uusi ONE+ kulmahiomakone selviää töistä, joihin kävivät ennen vain johdolliset työkalut.

Innovatiivinen ONE+ kulmahiomakone hyödyntää edistyksellisintä hiiliharjatonta tekniikkaa. Suorituskykyisen moottorin, älykkään elektroniikan ja Lithium+-akun ansiosta kulmahiomakone on tehokas ja kestää pitkään käytössä.

Kitkattoman hiiliharjattoman moottorin ansiosta tämä kulmahiomakone on 30 % tehokkaampi kuin muut akkukäyttöiset Ryobi©-kulmahiomakoneet: Se selviytyy niin metallinkatkaisusta kuin monista muistakin töistä, kuten metallin hiomisesta, ruosteenpoistosta ja jopa kivien työstämisestä.

Uusi kulmahiomakone kuuluu ONE+ järjestelmään, jossa yksi ja sama akku toimii yli 70 puutarha- ja akkutyökalun voimanlähteenä. Laattakivien leikkaamisen jälkeen voit käyttää samaa akkua esimerkiksi porakoneessa tai rakentaa uudet puutarhakalusteet.

R18AG7-0

R18AG7 on pienikokoinen ja kevyt. Se painaa ilman akkua vain 2,2 kg. Sillä voi leikata ja hioa pitkiäkin aikoja käyttömukavuudesta tinkimättä, ja suuremmatkin nikkarointityöt voi suorittaa tehokkaalla tavalla.

Helppokäyttöisessä ja turvallisessa työkalussa on kolmeen asentoon säädettävä sivukahva. Kahvan asennon muuttaminen on helppoa, joten työkalusta voi pitää tukevasti kiinni kaikissa tilanteissa.

Kulmahiomakoneessa on käyttöturvallisuutta lisäävä elektroninen takapotkuestotekniikka, joka sammuttaa moottorin automaattisesti työkalun jumiutuessa ja parantaa työkalun hallittavuutta.

R18AG7 on yhtä tehokas kuin sähkökäyttöinen kulmahiomakone. Sen kuormittamaton kierrosnopeus on 11 000 rpm. Reiän halkaisija on 22 mm ja laikan halkaisija 125 mm, minkä ansiosta työkalu sopii moneen eri käyttökohteeseen,” Ryobin Trade Marketing Manager Fredrik Backert sanoo. Työkalulla voi esimerkiksi teroittaa teriä, työstää kiviä tai laattoja, poistaa maalia metallipinnoilta ja jopa kiillottaa.

18V kulmahiomakoneen kytkimen voi lukita, joten sitä ei tarvitse painaa jatkuvasti. Siinä on myös helposti ilman työkaluja asennettava laikan suojus ja siipimutteri, jonka ansiosta lisävarusteiden kiinnittäminen käy helposti.

Hiiliharjattoman tekniikan ansiosta R18AG7 jaksaa katkaista ja hioa jopa 30 % pidempään kuin muut Ryobin© akkukäyttöiset hiomakoneet. Tämä suorituskyky tarkoittaa sitä, että sähkökäyttöiset työkalut kuuluvat menneisyyteen!

Paras akku kulmahiomakoneeseen?

Parasta suorituskykyä ja käyttöaikaa varten suositte-lemme Ryobin 5,0 Ah:n Lithium+ -akkua. Yhdellä latauksella voit katkaista13 mm kierteitetyn tangon jopa 80 kertaa.

Uuden hiiliharjattoman 18V kulmahiomakoneen voi ostaa erikseen, eli voit kasvattaa ONE+ työkaluvali-koimaasi ostamatta ylimääräisiä akkuja ja latureita.

Lisätietoja saat tutustumalla tuotteeseen osoitteessa ryobitools.fi/ tai katsomalla YouTube-videon:

• one plus
  • kulmahiomakone