Sopiva ilmapumppu joka tarpeeseen!

Ryobin ONE+ valikoimassa on nyt kolme ilmapumppua. Uudella ilmapumpulla ja korkeapaineilmapumpulla ilmapatja tai autonrengas täyttyvät hetkessä!

Ryobin ONE+ valikoiman uusimmat lisäykset ovat ilmapumppu ja korkeapaineilmapumppu. Nämä uudet työkalut kuuluvat ONE+ järjestelmään, jonka yli 70 sähkö- ja puutarhatyökalussa voi käyttää mitä tahansa 18V Ryobi®-akkua.

ONE+ järjestelmään voi hankkia uusia työkaluja ilman ylimääräi-siä akkuja ja latureita. Ryobi© lisää ONE+ valikoimaan jatkuvasti uusia, innovatiivisia työkaluja, jotka tekevät kodinkunnostuksesta ja puutarhanhoidosta entistä helpompaa. Siksi ONE+ on kuluttajamarkkinoiden johtava akkukäyttöinen järjestelmä.

Uusi 18V ilmapumppu – R18VI

Lähdetkö telttailemaan, altaalle tai rannalle? Ryobin ilmapumppu on juuri sitä, mitä tarvitset. Vaikuttavalla 210 l/min. virtauksella kahden hengen ilmapatja täyttyy alle kahdessa minuutissa!

Kompakti laite painaa vain 0,3 kg, ja on siksi helppo ottaa vaikka matkalle mukaan.

Lukituskytkimen avulla suurten esineiden täyttäminen käy vaivatta. Laitteessa on mukana sovitin nipistysventtiileihin. Se pitää venttiilin kokonaan auki, jolloin ilmavirtaus on suurimmillaan ja täyttö sujuu nopeasti.

R18VI-ilmapumppua voi käyttää myös tyhjentämiseen. Se toimii myös puhaltimena: työpisteen saa nopeasti puhtaaksi liasta, roskista tai sahanpurusta.

Uusi 18V korkeapaineilmapumppu – R18PI

R18PI sopii ihanteellisesti auton tai pyörän huoltoon ja innokkaille palloilijoille. Sen maksimipaine on 150 PSI / 10,34 baaria, ja sillä voi täyttää vajaan autonrenkaan alle 2 minuutissa tai jalkapallon muutamassa sekunnissa. Helppolukuisen painemittarin ansiosta painetta ei joudu arvailemaan.

Täyttöpumpun 50 cm:n letku antaa joustoa käyttöetäisyyteen, ja lukkovivullisella rengasventtiilillä letkun voi kiinnittää autonrenkaaseen. Täyttöpumpussa on myös 3 vaihtosuutinta: Prestasovitin pyöränrenkaisiin, neulasuutin palloihin ja kartiosovitin ilmapatjojen ja rantapallojen täyttämiseen. Tarvikkeille on kätevä säilytyspaikka laitteessa.

18V minikompressori – R18I

R18I on Ryobin monitoimipumppu. Tässä akkukäyttöisessä laitteessa on sekä tehokas täyttö-/tyhjennyspumppu että korkeapaineilmapumppu. R18I selviää kahluualtaista ja muista suurista ilmatäytteisistä esineistä käden käänteessä, sillä sen ilmavirtaus on peräti 210 l/min.

Laitteen korkeapaineilmapumpun maksimipaine on 150 PSI / 10,34 baaria, minkä ansiosta se sopii täydellisesti auton- ja pyöränrenkaiden sekä pallojen täyttämiseen. R18I lopettaa täytön automaattisesti, kun tavoitepaine on saavutettu. Pumppausta on helppoa säädellä eikä ylipainetta synny. Lisäksi digitaalimittarissa on taustavalo, joten paine on helppo lukea näytöltä.

Laitteessa on helppokäyttöinen lukkovivullinen rengasventtiili ja kolme lisäsuutinta: Presta-venttiilisovitin, palloneula ja kartiosovitin.

R18VI R18PI R18I
Jännite (V) 18 18 18
Suurin paine (PSI/bar) 0,5 / 0,034 150 / 10,34 150 / 10,34
Ilmavirtaus l/min 210 16 Suuri virtaus: 210 Korkeapaine: 16